חדשות הנדל"ן: היתר בנייה למגדל בס בר"ג – ולעוד שלל פרויקטים

המגדל של דורון ועודד בס יכלול 55 קומות • התקדמות בפינוי-בינוי של ראדקו בב"ש והיתר לפינוי-בינוי ברעננה • טופס 4 לפרויקטים בבני ברק, בראש העין ועוד

שיתוף הכתבה
חדשות הנדל"ן: היתר בנייה למגדל בס בר"ג – ולעוד שלל פרויקטיםחדשות הנדל"ן: היתר בנייה למגדל בס בר"ג – ולעוד שלל פרויקטים

• מגדל בס, של דורון ועודד בס, זכה לאישור הוועדה המקומית רמת גן. היזמים ובעלי הקרקע הודיעו כי הפרויקט, שייבנה על מגרש תחנת הדלק בצומת "עלית" שברחוב ז'בוטינסקי בעיר, יתנשא לגובה של 55 קומות ויהיה השני בגובהו בעיר. המגדל, שתוכנן על ידי משרד מילוסלבסקי אדריכלים , יכלול 600 מ"ר של מסחר ו-60,600 מ"ר של משרדים. הוא ימוקם בסמיכות לפתח הכניסה והיציאה של תחנת הקו האדום של הרכבת הקלה.

• חברת רני צים הודיעה השבוע כי הגיעה להסכם עם גוף בנקאי מממן למימון רכישת פרויקט "לב גני תקווה" שאותו היא רוכשת מאשדר ומצמח המרמן תמורת 175 מיליון שקל. החברה הודיעה כי הסכם המימון שנחתם עומד על 22 מיליון שקל.

• בתוך כך מעדכנת חברת צמח המרמן עצמה על השלמת מכירת 57.77% מזכויותיה במתחם כורזין בגבעתיים. בסך הכול מתכוונת החברה למכור 70% מזכויותיה בפרויקט, אשר מתוכנן לשלב מגורים, מסחר, משרדים וחניון.

• השבוע נערך טקס הנחת אבן הפינה לפרויקט פינוי-בינוי ברחוב ז'בוטינסקי 14-12 ברעננה. הפרויקט זכה להיתר בנייה בימים האחרונים, והחל בו שלב שיווק הדירות. הפרויקט יצא לדרך ביוזמה מעניינת שבמסגרתה נערכה תערוכת גרפיטי בהשתתפות עשרות אומנים במבנים המפונים העומדים בפני הריסה. לאחר מכן נערך טקס הנחת אבן הפינה למבנים החדשים, ובקרוב יחלו העבודות, שאותם תבצע חברת ינוב-טרסה. מדובר במתחם שבו 36 דירות בשני בנייני רכבת ישנים, שבמקומם ייבנו ארבעה בניינים בני שמונה קומות ובהם 90 דירות בסך הכול.

• חברת יורו ישראל החלה לאכלס את פרויקט "יורו בראש העין", לאחר שקיבלה קיבלה טופס 4 בימים האחרונים. הפרויקט כולל 47 דירות בשכונת פסגות אפק בראש העין, ב-3 בנייני בוטיק בני 5 קומות כל אחד. בפרויקט נותרו למכירה עוד כמה דירות בנות 6 חדרים.

• חברת אחים דוניץ קיבלה גם היא לאחרונה טופס 4 , לשני המגדלים האחרונים בפרויקט "דוניץ בגני תקווה". הפרויקט נבנה בשני שלבים וכולל 4 מגדלים עם 323 דירות. שלב א', הכולל 2 מגדלים בני 24 קומות עם 172 דירות ברחוב דרך הים, אוכלס. שלב ב' ברחוב דרך העמק כולל 2 מגדלים בני 19 ו-20 קומות, עם 151 דירות שיאוכלסו בקרוב. החברה מעדכנת עוד כי בפרויקט נותרו למכירה 3 דירות אחרונות בנות 5 חדרים, ודירת מיני פנטהאוז עם 5 חדרים.

• חברת הכשרת היישוב קיבלה מעיריית בני ברק טופס 4 ותחל לאכלס את מגדל A ב"קמפוס הכשרת היישוב" בעיר. הפרויקט כולל שלושה מבנים – שני מגדלי משרדים ומרכז רפואי-סיעודי – וכן שטחים מסחריים. מגדל A שזכה לאישור האכלוס צפוי להתחיל להתאכלס בקרוב.

• התקדמות בפרויקט פינוי-בינוי בבאר שבע: חברת ראדקו מקבוצת רפאלי הודיעה השבוע כי סיימה את שלב החתמת הדיירים על הסכם פינוי-בינוי ברחוב זלמן שז"ר במרכז העיר – בבתים 25-5 ברחוב. על פי התוכנית עתידה החברה להרוס 3 בניינים ובהם 92 דירות, ולבנות במקומם מבנים חדשים בני מאות יח"ד, בשילוב בין מגדלי מגורים לבנייה רוויה נמוכה, לצד שטחי מסחר ומשרדים.

• עוד מעדכנת חברת ראדקו כי זכתה בהיתר בנייה לפרויקט הריסה ובנייה בתל אביב, ברחוב התנאים 10-4 בשכונת נווה אביבים שבצפון העיר. במסגרת התוכנית ייהרס בניין רכבת ובו 32 יחידות דיור, ובמקומו ייבנו שני בניינים חדשים בני 64 יחידות דיור.

• חברת אביסרור משה ובניו הודיעה כי החלה בבניית שכונת הפארק בבאר שבע – השכונה החדשה בדרום העיר, שתיבנה סביב פארק נחל באר שבע. החברה החלה בעבודות הבנייה במגרש הראשון מתוך ארבעה מגרשים שעליהם ייבנה פרויקט YO שלה – פרויקט הכולל 192 יחידות דיור בשמונה בניינים בני שבע קומות.

• עוד מודיעה חברת אביסרור כי קיבלה טופס 4 לפרויקט "אביסרור על המים" באשקלון, וכי בהתאם לכך החל האכלוס של הפרויקט. מדובר במתחם ובו שישה בנייני בוטיק ובכל בניין 10 יחידות דיור.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:היתר בנייהאביסרור משה ובניוראדקו התחדשות עירוניתקבוצת רפאליהכשרת היישובעיריית בני ברקאחים דוניץיורו ישראלצמח המרמןרני ציםמגדל בס
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...