שיכון ובינוי זכתה בפרויקט בניגריה; יכניס לקופתה 310 מ' דולר

חברה בת בבעלות מלאה של החברה קיבלה הודעה על הזכייה מממשלת ניגריה • מדובר בפרויקט להקמת כביש במערב המדינה האפריקאית, באזור נהר הניג'ר

שיתוף הכתבה

חברת שיכון ובינוי הודיעה היום (ה') כי חברת בת שלה, חברה זרה בבעלות מלאה, קיבלה הודעה מממשלת ניגריה על זכייה במכרז לסלילת כביש, כולל תשתיות נלוות, במערב המדינה. מדובר בפרויקט שיכלול סלילת כבישים באורך כ-18 ק"מ, בניית כמה גשרים ומחלפים. על פי הודעת החברה לרשות לניירות ערך, "הפרויקט יתחבר לגשר שמוקם על נהר הניג'ר על ידי צד שלישי שאינו קשור לחברה".

תחילת העבודות על הפרויקט צפויה במחצית השנייה של שנת 2020, ומשך עבודות ההקמה הצפויות הן כ-48 חודשים. סך ההכנסות הצפויות בפרויקט זה הן כ-310 מיליון דולר, בהתאם לשער המטבע המקומי בניגריה, נכון למועד הדיווח. עלויות הפרויקט לא נמסרו.

"יובהר כי נכון למועד זה טרם נחתם חוזה מחייב לביצוע העבודות בפרויקט בין החברה הזרה לבין ממשלת ניגריה, ואין וודאות בנוגע למועד חתימת חוזה מחייב, אם ייחתם", נכתב בהודעת שיכון ובינוי .

נזכיר כי נגד החברה ובכיריה, כולל בעלת החברה הקודמת, שרי אריסון, התנהלה בתקופה האחרונה חקירה בחשד למתן שוחד לבכירים במדינות שונות באפריקה. המשטרה והרשות לניירות ערך המליצו בעקבות כך, בסוף מאי, על העמדה לדין של 20 מבכירי החברה, כולל אריסון עצמה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שיכון ובינוישרי אריסוןממשלת ניגריה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...