מניבים ריט מנהלת מו"מ לרכישת כמה מתחמים בצפון עבור 635 מיליון שקל

מדובר בנכסים המיועדים לתעשייה, משרדים ואחסנה, בשטח בנוי כולל של 80 אלף מ"ר • במקביל הודיעה החברה כי השלימה רכישת שטח ברעננה תמורת 51 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
קרדיט: Depositphotosקרדיט: Depositphotos

חברת מניבים ריט פתחה במשא ומתן לרכישת כמה מתחמי תעשייה, משרדים ואחסנה בצפון הארץ, תמורת 635 מיליון שקל. כך הודיעה החברה היום (ה') לרשות לניירות ערך. מדובר בנכסים מושכרים, בשטח בנוי כולל של כ-80 אלף מ"ר, בכמה נקודות ברחבי הצפון.

"החברה קיבלה מאת המוכרים התחייבות לתקופה מוגבלת, כי במהלכה לא ינהלו משאים ומתנים עם צדדים שלישיים למכירת המתחמים", מסרה מניבים ריט בהודעתה. "במהלך תקופה זו תבוצע על ידי החברה בדיקת נאותות לשביעות רצונה ויושלמו הליכי המשא ומתן. העסקה כפופה, בין היתר, להשלמת המו"מ ולחתימת הסכם מחייב בין החברה והמוכרים, ואין כל ודאות כי המתחמים יירכשו על ידי החברה. החברה תשוב ותעדכן ככל הנדרש בהתאם להוראות הדין".

עוד מסרה היום החברה עדכון בנוגע לרכישת הנכס באזור התעשייה ברעננה, עסקה שאותה השלימה לפני כשבוע: החברה מעדכנת כי בבניין הקיים במקום 14 שוכרים נכון להיום, אשר תופסים כ-94% מהשטחים בנכס. שוכרים אלו מחזיקים בהסכם שכירות של עד 4 שנים, ולכמה מהם אופציה להארכת השכירות לתקופות משתנות – עד 4 שנים נוספות. כפי שפורסם, הרווח התפעולי השנתי הצפוי לחברה מהנכס עם השכרתו המלאה הוא כ-3.6 מיליון שקל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךמניבים ריטרעננה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...