ברקע המיזוג: ADO מוכרת 5,800 דירות בברלין תמורת 920 מיליון אירו

חברת הבת ADOP מוכרת פורטפוליו של דירות, יחידות מסחריות וחניות לחברה הקשורה לעיריית ברלין • הרווח הצפוי מהמכירה – 83 מיליון אירו

שיתוף הכתבה
ברקע המיזוג: ADO מוכרת 5,800 דירות בברלין תמורת 920 מיליון אירוברקע המיזוג: ADO מוכרת 5,800 דירות בברלין תמורת 920 מיליון אירו

חברת ADO גרופ מממשת נכסים בברלין – רגע אחרי הודעתה על מיזוג לתוך חברת אדלר נדל"ן הגרמנית: החברה הודיעה היום (ו') כי חברת הבת שלה, ADOP, הגיעה להסכם על מכירת 5,800 דירות, יחידות מסחריות וחניות לחברה הקשורה לעיריית ברלין, תמורת 920 מיליון אירו. 

על פי הדיווח שנמסר היום לרשות לניירות ערך, מתוך סך התמורה ישמשו כ-340 מיליון אירו לפירעון חובות. תזרים המזומנים הפנוי הצפוי לחברה הינו כ-580 מיליון אירו, בכפוף להשלמת העסקה צפוי יחס המינוף של ADOP להסתכם בשיעור של כ-21%. התמורה תשולם במזומן במועד השלמת העסקה, אז הרווח הצפוי לחברה (לפני מס והוצאות) יהיה כ-83 מיליון אירו על פי ההערכות.

הנכסים שמיועדים למכירה כלולים בפורטפוליו המוכר בשם "קרלוס", שנרכש על ידי החברה בשנת 2015 וכולל מקבצי מגורים ברובעים שפנדאו ורייניקנסדורף הממוקמים בצפון-מערב העיר ברלין. מחיר המכירה גבוה בכ-10% משווי הפורטפוליו כפי שהוערך ביוני 2019 על ידי חברת הייעוץ CBRE.

דודי דניאל, מנכ"ל ADO גרופ וסגן פעיל ליו"ר ADOP בירך על העסקה ואמר: "העסקה משקפת את האסטרטגיה החדשה שהובלנו בקבוצה. מדובר בעסקה חסרת תקדים בהיקפה, אשר תשפיע על יכולות הקבוצה בעתיד. עם השלמת העסקה, איידיאו פרופרטיז תהנה מתזרים חופשי של כ-580 מיליון אירו, שיאפשר התפתחות משמעותית בעתיד. העסקה שוב מוכיחה את היקף העשייה והדומיננטיות של ADO כקבוצה מובילה, ומעידה על חוזקה של העיר ברלין".

כאמור, בתחילת השבוע הודיעה החברה כי תתמזג לתוך חברת הנדל"ן אדלר נדל"ן, במהלך ששוויו מוערך ב-2.75 מיליארד שקל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת אדלרADO Groupדודי דניאל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...