קבוצת חג'ג' גייסה 100 מיליון

החברה ביצעה הנפקה של אגרות חוב מסדרה ט' שלה, בריבית של 3 אחוז – הנמוכה ביותר שגויסה על ידה עד היום • האג"ח יגובו בהלוואת בעלים ביחס לחוב בפרויקט MOMA

שיתוף הכתבה
האחים צחי ועידו חג'ג (טל צ'יקורל)האחים צחי ועידו חג'ג (טל צ'יקורל)

קבוצת חג'ג' השלימה גיוס של 100 מיליון שקל בהנפקת אגרות חוב מסדרה ט' שלה. היא עשתה זאת בריבית של 3 אחוז, הריבית הנמוכה ביותר שהצליחה לגייס עד היום, ואולי בשל כך נרשמו במסגרת ההנפקה ביקושי יתר של כ-200 מיליון שקל עבור האג"ח שהציעה. החברה מסרה כי בהנפקה השתתפו גופים מוסדיים שונים, וכי את הגיוס הובילה חברת דיסקונט חיתום. 

את סדרת האג"ח תגבה חג'ג' בבטוחה של הלוואת בעלים ביחס לחוב בפרויקט MOMA, הממוקם ברחוב סלמה בתל אביב. הפרויקט כולל ארבעה בניינים – שני מגדלים בני 18 קומות ושני בניינים בני שבע קומות. כזכור, בחודש אפריל האחרון פרסמנו כאן כי רשת המלונות בראון רכשה את אחד המבנים במתחם, תמורת 100 מיליון שקל, לטובת הקמת מלון בן 190 חדרים.
 
מקבוצת חג'ג' נמסר: "הגיוס נועד לשרת את המשך פיתוחה העסקי של החברה ואת איתנותה הפיננסית. הגיוס המוצלח מהווה המשך הבעת אמון של הגופים המוסדיים בפעילות החברה ובתוצאות פעילותיה ובאסטרטגיה העסקית שלה, אשר צופה את הדבר הבא. החברה עובדת עם בעלי המקצוע המובילים בישראל ובעולם, ותמשיך להוביל את השוק עם חדשנות ובסטנדרטים הגבוהים ביותר".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת חג'ג'אגרות חובפרויקט MOMA
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...