גם את זה עוד נראה בישראל? אמזון 'תשדך' מתווכים למחפשי דירות

ענקית הקמעונאות נכנסת לענף הנדל"ן, ותקים פורטל מיוחד לחיפוש דירות עם סוכנות התיווך הגדולה בארה"ב, Realogy • הרוכשים דרכה יזכו למוצרים בשווי עד 5,000 דולר

שיתוף הכתבה
גם את זה עוד נראה בישראל? אמזון 'תשדך' מתווכים למחפשי דירות גם את זה עוד נראה בישראל? אמזון 'תשדך' מתווכים למחפשי דירות

גם ענף הנדל"ן יזכה להכיר מקרוב את אמזון: קמעונאית הרשת הענקית הודיעה אתמול (ג') כי סיכמה על שיתוף פעולה עם סוכנות הנדל"ן הגדולה בארה"ב, סוכנות Realogy, שבמסגרתו יקימו השתיים פורטל חדש לחיפוש דירות. גולש אשר ירכוש דירה דרך הפורטל, יזכה בהטבות לרכישת מוצרים לבית החדש דרך אמזון, בסכום שיכול להגיע עד ל-5,000 דולר.

הפורטל החדש הוא למעשה מעין אתר אשר תפקידו 'לשדך' בין מחפשי הדירות לבין מתווכים מתאימים מרשת רילוג'י, בעלת כמה מנכסי התיווך המפורסמים בעולם, וביניהם Century 21. שמו של הפורטל הוא TurnKey (Amazon.com/TurnKey), והוא יעבוד בצורה פשוטה למדי: הגולש יענה על ארבע שאלות הקשורות לחיפוש הדירה בעת כניסתו לאתר, ויזכה לטלפון מטעם סוכן של רילוג'י, שינסה למצוא לו את הבית המתאים. אם אכן כך יקרה – הגולש יזכה באותן הטבות. את הסכום המקסימלי, 5,000 דולר, יקבל אם ירכוש בית בסכום של 700 אלף דולר ומעלה.

שיתוף הפעולה הזה הוא, כמובן, הזדמנות נהדרת לאמזון - שיותר ממחצית מחיפושי המוצרים בארצות הברית מתחילים מהאתר שלה, על פי ההערכות - להגיע לסקטור נוסף של מחפשי מוצרים. החברה תציע במסגרת ההטבות שתעניק לגולשים שירותים שונים, כמו שירותי פריקה, ניקיון שיפוצים, וכמובן מוצרים שונים לבית כמו רמקולים, מצלמות אבטחה ונורות חכמות.

יש הרואים במהלך הזה צעד ראשון בדרך לכניסה משמעותית יותר של אמזון לעולם הנדל"ן, אך החברה עצמה מתעקשת שאינה מתכוונת בצעד זה לבחון כניסה לתחום עצמו. כעת מעניין לדעת אם החברה שיתוף פעולה שכזה גם כאן, בישראל, על רקע כניסתה הרשמית לארץ.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:AmazonTurnKeyתיווך
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...