בעוד פחות מעשרה ימים: אבי לוי יפרוש מתפקידו כמנכ"ל מליסרון

המנכ"ל הודיע כי יפרוש בתום תקופת העסקתו, קרי ב-20 לחודש הנוכחי, לאחר 14 שנים בתפקיד • הודעה – על רקע אי ההסכמה מול בעלת השליטה בחברה, ליאורה עופר

שיתוף הכתבה
(קרדיט Depositphotos)(קרדיט Depositphotos)

אחרי כ-40 שנים בחברה, מתוכן 14 שנים בתפקיד המנכ"ל, אבי לוי פורש מתפקידו בחברת מליסרון . כך הודיעה היום (ה') החברה בהודעה רשמית לרשות לניירות ערך. על פי ההודעה, לוי ימשיך בתפקידו עד לתום תקופת העסקתו, כפי שכתובה בחוזה בין הצדדים – קרי עוד פחות מעשרה ימים, ב-20 ביולי.

הודעתו של לוי באה על רקע חוסר ההצלחה של הצדדים – לוי עצמו ובעלת השליטה בחברה, ליאורה עופר – להגיע להסכמות בנוגע לתנאי העסקתו החדשים של המנכ"ל. בין היתר ביקש לוי מעופר הלוואה בסמום של 225 מיליון שקל, וביקש לרכוש מניות נוספות של החברה, ב-300 מיליון שקל – ונראה שעל כך התגלעה המחלוקת בין הצדדים. למרות השיחות המתמשכות, והקשיים בגישור על המחלוקות, ההערכות בשוק היו שיימצא הפתרון – אך כיום ניתנה, כאמור, ההחלטה הדרמטית.

חברת עופר השקעות , שבבעלות ליאורה ודורון עופר, היא ענקית מסחר בקנה מידה ישראלי, המפעילה בין היתר את קניוני עופר ברחבי הארץ ומחזיקה ב-58% ממניות מליסרון . בהודעת בעלת השליטה לעובדים כתבה ליאורה עופר כי "אבי תרם רבות לפיתוחה ולשגשוגה של קבוצת מליסרון, שהפכה מחברה קטנה לחברת הקניונים הגדולה בישראל, המחזיקה ומנהלת מאות אלפי מ"ר של מרכזי קניות, מסחר ומשרדים. 

אני מבקשת להודות לאבי מעומק ליבי על שנים רבות של חברוּת קרובה, על שיתוף פעולה, על עשייה ותרומה, שהפכו את החברה למה שהיא כיום. אני בטוחה שבזכות השדרה הניהולית של החברה נמשיך לקדם את מליסרון על הצד הטוב ביותר. אבי ימשיך ויעמיד משירותיו לחברה בתקופת הביניים, ובתקופה הקרובה נקיים תהליך מסודר של איתור מנכ"ל חדש".

בהודעת החברה לרשות לניירות ערך נכתב כי טרם נקבעה המתכונת שבה ימשיך לוי לספק את שירותיו לחברה בתקופת הביניים.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךמליסרוןעופר השקעותקניוני עופרליאורה עופראבי לוידורון עופר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...