אזור התעשייה "עתיר ידע" בכפ"ס: כ-6,700 מ"ר הוחכרו ב-33.7 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
הדמיית אזור התעשייה "עתיר ידע" בכפ"סהדמיית אזור התעשייה "עתיר ידע" בכפ"ס

אזור התעשייה "עתיר ידע" – אזור ההייטק החדש במזרח כפר סבא, ממשיך לקרום עור וגידים: חברת דור-אל ש. הנדסה בניה והשקעות בע"מ נבחרה אתמול (א') כחברה הזוכה במכרז רשות מקרקעי ישראל על קרקע בשטח של 6,719 מ"ר במתחם. החברה חכרה את הקרקע ל-49 שנים, עם אופציה ל-49 שנים נוספות, תמורת 33,767,755 שקל. 

למכרז ניגשו שלוש חברות, וממוצע ההצעות שלהן עמד על כ-25.5 מיליון שקל. מחיר השומה שנקבע למכרז הוא 34.4 מיליון שקל, ואילו מחיר המינימום שנקבע לו עמד על 15.652 מיליון שקל. דור-אל ש. הנדסה בניה והשקעות לא תידרש לשלם הוצאות פיתוח על הקרקע, ולכן הצעתה מהווה את הסכום הסופי שתידרש לשלם על הקרקע.

אזור התעשייה "עתיר ידע" נמצא בדרום-מזרח כפר סבא, דרומית למושב נווה ימין הסמוך לעיר. הוא מיועד לתעשיות עתירות ידע ולתעשיות נקיות בלבד - בתי תוכנה, חברות מידע ותקשורת, חברות ננו-טכנולוגיה, חבורת מחקר ופיתוח, חברות תרופות וכדומה. על פי הגדרת התוכנית, תימנע במקום הקמת "עסקים היוצרים מטרדי רעש, ריחות וזיהום אוויר או מטרדים הקשורים לכלי רכב כבדים, וייצור שאינו מוגדר בהגדרת התעשיות עתירות הידע - כגון בתי מלאכה, מוסכים וכדומה".

התוכנית להקמת אזור התעשייה היא חלק מתוכנית המתאר הכוללת לעיר כפר סבא, ואושרה כבר בשנת 2000. שטחה הוא 250 דונם ויתרונה המרכזי הוא בנגישותה: אזור הייטק החדש נמצא בסמוך לכביש 40, לכביש 531 ולכביש 6. כבר כיום פועלות במקום כ-70 חברות, מחציתן חברות הייטק.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלעיריית כפר סבאדור-אל ש. הנדסה בניהעתיר ידע
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...