תביעה לפינוי היזם ליאם נחמיאס ממשרדיו בת"א: "לא משלם שכ"ד"

לטענת בעלת הבניין, חברת דן ל.נ.א. השקעות, נחמיאס, הבונה 480 דירות בארבעה פרויקטים בחריש ובאשקלון, חייב לה ולעירייה כ-300 אלף שקל

שיתוף הכתבה

תביעת פינוי להוצאת היזם ליאם נחמיאס ממשרדיו בתל אביב הוגש לבית המשפט בתל אביב.

חברת דן ל.נ.א. השקעות,  שממנה שכר נחמיאס את המשרדים, הגישה נגד החברה תביעת פינוי לבית משפט השלום בתל אביב. לפי התביעה, חברתו של נחמיאס, הבונה או מתכננת לבנות 480 דירות בארבעה פרויקטים בחריש ואשקלון, חייבת 222 אלף שקל שכר דירה על משרדיה בדרך השלום 7 בכניסה לתל אביב. בנוסף, החברה חייבת 54 אלף שקל נוספים לבעלי הבניין, ו-26 אלף שקל לעירייה בגין מים וארנונה - סך הכול כ-300 אלף שקל. 

[quote]

על פי כתב התביעה, שכרה נחמיאס מדן השקעות במאי 2017 את רוב הקומה הרביעית בבניין. שכר הדירה (כולל דמי ניהול) נקבע ל-47,500 שקל לחודש, ועוד מע"מ. החברה נתנה ארבע המחאות על סך של כ-55,600 שקל כל אחד, לחודשים דצמבר 2017 עד מרץ 2018. הן לא כובדו, מאחר שהחברה הודיעה לבנק על ביטולם. סך כול החוב עבור השכירות עומד כאמור על 222 אלף שקל. בנוסף, אומרת דן השקעות, חייבת נחמיאס לבעלי הבנין 54 אלף שקל על חלקה בהתקנות מערכות לגילוי אש, ועוד 23 אלף שקל לעירייה בגין חשבונות מים וכ-3,000 שקל בגין ארנונה.  סך כל החובות – כ-300 אלף שקל. דן השקעות, בבעלות יצחק אילוז, אומרת כי אלו הפרות יסודיות של חוזה השכירות, ומצדיקות לפנות את החברה מהמשרדים

על פי כתב התביעה, לפני שנה בדיוק, ב-13 ביוני אשתקד, הודיעה דן השקעות לנחמיאס על ביטול חוזה השכירות ודרשה ממנו לפנות את המשרדים.  נחמיאס דחה את הדרישה, והחברה יושבת במשרדים עד היום, למרות דרישות חוזרות של בעלי הנכס. כתב התביעה מונה שורת הפרות נוספות של החוזה, שלדברי דן השקעות הן יסודיות: חציבה ללא רשות בקיר חיצוני של המשרדים; התקנת מנעול במעלית, דבר המונע מבעלי הבניין להיכנס באמצעותה לקומת המשרדים; נחמיאס לא התקינה מפסק אוטומטי במערכת החשמל, וזו פגיעה בטיחותית, שגם מקשה על דן השקעות לבטח את הבניין. כן גרמה נחמיאס, לטענת הבעלים,  נזקים לגג הבניין, למערכת של בזק ולדלת עץ.

 בנוסף, איפשרה נחמיאס ל-15 פועלים זרים ללון במשרדיה, ללא היתר, דבר  העשוי להיות  עבירה פלילית. בנוסף, היא גם מכניסה לחניון כלי רכב לא מורשים.

דן השקעות הגישה תביעת פינוי, באמצעות עוה"ד עדי בראונשטיין וגיל פרלמן (משרד הירשמן) לבית משפט השלום בתל אביב. ליאם נחמיאס היתה אמורה להגיש כתב הגנה עד לשבוע שעבר, אולם במקום זה היא ביקשה מבית המשפט דחיה.   

ליאם נחמיאס בונה או מתכננת לבנות לפחות 480 דירות, במסלול מחיר למשתכן , בארבעה פרויקטים: 223 דירות במתחם אור המזרח בחריש ו-257 דירות בשלשה פרויקטים באשקלון – דרום אשקלון, עיר היין וכוכב הצפון.  

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מחיר למשתכןליאם נחמיאס חברה לבנייןתביעה לפינוידן לנאדן השקעותמשרד עו"ד הירשמן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...