חוה ארליך מונתה למתכננת מחוז תל-אביב במינהל התכנון

ד"ר אדריכלית חוה ארליך-רוגינסקי שימשה בשנים האחרונות כמהנדסת העיר פתח תקווה • תיכנס לתפקידה כבר החודש ותחליף את נעמי אנג'ל שפרשה לגמלאות באוקטובר

שיתוף הכתבה
חוה ארליךחוה ארליך

ד"ר אדריכלית חוה ארליך-רוגינסקי נבחרה למתכננת מחוז תל אביב במינהל התכנון בתום מכרז פומבי שנערך ע"י ועדת המכרזים של נציבות שירות המדינה. ארליך, מהנדסת העיר פתח תקווה בשנים האחרונות, צפויה להיכנס לתפקידה כבר החודש ותחליף את נעמי אנג'ל שפרשה לגמלאות בחודש אוקטובר 2018.

ארליך (52) שימשה גם כמנהלת מינהל הנדסה ומהנדסת הוועדה המקומית פתח תקווה תחת ראש העיר הקודם איציק ברוורמן. בעברה היא שימשה כמהנדסת העיר נצרת, מהנדסת הוועדה מקומית מרחבית לתכנון ובנייה "שומרון" וכן אדריכלית העיר וסגנית מהנדס העיר טירת כרמל. היא מחזיקה בתואר דוקטור PHd במסגרת המסלול לתכנון ערים ואזורים בפקולטה לארכיטקטורה ובינוי ערים בטכניון. 

ארליך תהיה אחראית על מכלול הפעילויות התכנוניות ועל הייזום וביצוע התכנון במחוז; היא תהיה אחראית על בדיקת התכניות המובאות לדיון בוועדה המחוזית, על גיבוש המדיניות התכנונית במחוז ועוד.  

מחוז תל אביב מתפרש על שטח כולל של 176 קמ"ר והוא כולל 12 רשויות מקומיות עם אוכלוסייה של כ-1.4 מיליון תושבים. מחוז תל אביב הינו אורבני במהותו והוא הצפוף ביותר מבין ששת המחוזות במדינה. המחוז מעודד עירוניות ע"י התחדשות עירונית , ציפוף המרחב, עירוב שימושים , קידום מערכות התחבורה הציבורית, הרחוב העירוני והמרחב העירוני, יצירת רציפות פיתוח חוצה רשויות, פארקים מטרופוליניים ועוד. 

ארליך מרצה בקורסים של מרכז הנדל"ן . בראיון שקיימנו איתה בחודש נובמבר האחרון, היא הציגה את "האני-מאמין" הנדל"ני שלה, את המדיניות שלה בנוגע להתחדשות עירונית, דיברה על איך ליישם עירוניות ועוד – כל הנושאים רלוונטיים ויקבלו משנה תוקף בתפקידה החדשה. צפו בראיון:

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מנהל התכנוןד''ר חוה ארליך-רוגינסקימתכננת מחוז תל אביב במנהל התכנוןועדת המכרזים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...