גיוס יוקרתי למבנה: צחי דוד, לשעבר סגן הממונה על התקציבים באוצר, מונה לסמנכ"ל תכנון ופיתוח עסקי

בתפקידו יהיה דוד אחראי על השבחתם הכלכלית והתכנונית של נכסי החברה, טיפול שוטף בנושאי המקרקעין וכן יוזמות עסקיות. איתי וקנין, לשעבר משנה למנכ"ל וסמנכ"ל הכספים בקבוצת אביב, מונה לסמנכ"ל הכספים של החברה

שיתוף הכתבה
צחי דוד, עוזי לוי ואיתי וקנין (רועי טפר, עופר חן, רמי חכם)צחי דוד, עוזי לוי ואיתי וקנין (רועי טפר, עופר חן, רמי חכם)

קבוצת מבנה נדל"ן בניהולו של עוזי לוי, הודיעה היום (א') על שני מינויים חדשים בחברה. צחי דוד, לשעבר סגן הממונה על התקציבים בתחומי הנדל"ן והתשתיות במשרד האוצר מונה לסמנכ"ל תכנון, השבחה ופיתוח עסקי בחברה. איתי וקנין, לשעבר משנה למנכ"ל וסמנכ"ל הכספים בקבוצת אביב, מונה לסמנכ"ל הכספים של החברה.

דוד התפטר מתפקידו באוצר במרץ בשנה שעברה, וצפוי להתחיל בתפקידו החדש בחודש מאי הקרוב, לאחר גמר תקופת הצינון הנדרשת. בשנה האחרונה היה דוד אחד המועמדים הבולטים לניהול רשות המטרו ונכלל ברשימת שלושת המועמדים הסופיים שהוגשה לוועדת האיתור, אך לאור הימשכות ההליכים הודיע דוד לפני מספר שבועות כי הוא מוותר על התפקיד. בתפקידו החדש בקבוצת מבנה יהיה דוד אחראי על השבחתם הכלכלית והתכנונית של נכסי החברה, טיפול שוטף בנושאי המקרקעין וכן קידום יוזמות עסקיות לצד צוות ההנהלה הוותיק של החברה.

דוד בוגר תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית. הוא בעל ניסיון של 14 שנה בתפקידים בכירים בשירות הציבורי בתחום הנדל"ן, לרבות תפקידו כסגן הממונה על התקציבים בתחומי הנדל"ן והתשתיות במשרד האוצר. קודם לכן דוד שימש כמנהל מחוז תל אביב ברשות מקרקעי ישראל וחבר הנהלת רמ"י. בתפקידים אלה הוביל את מדיניות הנדל"ן של משרד האוצר בהיבטי תקציב וחקיקה, כיהן כחבר מועצת מקרקעי ישראל וועדות תכנון שונות, קידם עסקאות מקרקעין בשווי של מאות מיליוני שקלים ואת השבחת קרקעות המדינה ושיווקן לבנייה.

במקביל למינוי דוד מבנה מדווחת על מינוי סמנכ"ל כספים חדש לחברה - איתי וקנין, שבתפקידו האחרון כיהן כמשנה למנכ"ל וסמנכ"ל כספים בקבוצת אביב. במסגרת תפקיד זה הוביל את הקבוצה לעסקת מכירה והקצאה של מניות בחברה הבת אביב ייזום למליסרון, וכן הוביל את החברה לתהליך הנפקה לראשונה ומהלכי גיוסים מגופים מוסדיים. וקנין, רואה חשבון בהכשרתו בעל תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות בחשבונאות מהמכללה למנהל ראשל"צ.

איתי וקנין, סמנכ"ל הכספים הנכנס של מבנה (רמי חכם)איתי וקנין, סמנכ"ל הכספים הנכנס של מבנה (רמי חכם)

מבנה היא אחת מחברות הנדל"ן המניב הבולטות בישראל. כיום בבעלותה כ-600 מבנים המונים כ-1.7 מיליון מ"ר במגוון ענפים במשק ובסגמנטים רבים בנדל"ן, לרבות משרדים תעשייה, לוגיסטיקה ומסחר.  החברה מחזיקה כ-563 נכסים מניבים המושכרים לכ-3,000 שוכרים בשטח כולל של כ-1.6 מיליון מ"ר, הפזורים ברחבי ישראל. בנוסף, לחברה 24 פרויקטים מניבים בשלבי בניה, תכנון ויזום בהיקף של כ-850 אלפי מ"ר. 

עוזי לוי מנכ"ל קבוצת מבנה, אמר היום כי "וקנין ודוד מביאים עימם לא רק ניסיון משמעותי כי אם גם יכולות מוכחות להוביל, לצד ההנהלה הקיימת, את החברה ולייצר עבורנו ועבור משקיעינו ערך רב. צחי דוד מביא עימו ניסיון רב בתחומי התכנון ההשבחה וקידום תב"ע בכל רחבי המדינה ובכל ענפי הנדל"ן, בעל ראיית מאקרו מתפקידיו במשרד האוצר וכן ניסיון בקידום עסקאות, תכנון והשבחה מתפקידו ברשות מקרקעי ישראל.  וקנין מביא עמו ניסיון מוכח בניהול כספים בחברת נדל"ן מובילה ומורכבת, לרבות הובלת תהליכי גיוס הון וחוב, בעל היכרות מצוינת עם גורמי המימון השונים, ובין היתר הוביל את מהלך הקצאת ההון לקבוצת מליסרון והכנסתה כשותפה בחברה.

"האסטרטגיה העסקית שלנו מתמקדת  בהשבחת מאות הנכסים של החברה והצפת ערך משמעותית מנכסים קיימים, כמו גם ניצול חוסנה הפיננסי של החברה בביצוע עיסקאות חדשות, כל זאת בדגש על הצורך המשקי במבנים לוגיסטיים, עירוב שימושים והעצמת הבנייה בישראל. אני סמוך ובטוח ששני המינויים הבכירים החדשים יחד עם חברי ההנהלה הקיימים יהוו מכפיל כוח משמעותי במימוש האסטרטגיה והובלת החברה קדימה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:משרד האוצרעוזי לויצחי דודמבנה נדל"ן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...