תמורת 91 מיליון שקל: FOX תשכור ממגה אור מתחם לוגיסטי ליד קריית מלאכי ל-5 שנים

חברה משותפת של מגה אור (74%) ומושב כפר הרי"ף (26%) התקשרה בהסכם עם ענקית האופנה שבשליטת הראל ויזל. שטח המבנה המצוי בהקמה 33,700  מ"ר, וזה נבנה על פני 58 דונם בפארק התעסוקה יואב. תקופת ההשכרה היא ל-5 שנים עם אופציה ל-5 נוספות

שיתוף הכתבה
הדמיית פארק התעסוקה יואב (המועצה האזורית יואב)הדמיית פארק התעסוקה יואב (המועצה האזורית יואב)

חברה משותפת בבעלות החברות מגה אור (74%) וכפר הרי"ף (26%) התקשרה בהסכם עם חברת פוקס (FOX) במסגרתו תשכיר לה מרכז לוגיסטי ל-5 שנים תמורת 91 מיליון שקל. על פי ההסכם החברה המשותפת תשכיר לפוקס שבשליטת הראל ויזל מבנה בשטח של כ-33,700  מ"ר שהחברה מקימה על פי תוכנית מפורטת, במגרש בשטח 58 דונם בפארק התעסוקה יואב, בסמוך לקריית מלאכי. עם השלמתו, המבנה יושכר על ידי החברה בשלמותו לפוקס וישמש אותו כמרכז לוגיסטי הכולל אחסנה, הפצה ומשרדים, והכל בכפוף לשימושים המותרים בהתאם לתוכניות שבתוקף החלות על המקרקעין.

בהתאם להסכם, תקופת השכירות הראשונה היא בת 5 שנים אשר תחילתה במועד מסירת החזקה, עם אופציה של השוכר להאריך את תקופת השכירות הראשונה בתקופת שכירות נוספת בת 5 שנים. החל ממועד תחילת תקופת השכירות הראשונה ישלם השוכר למשכיר דמי שכירות שנתיים בסך של כ-18.2 מיליון ש"ח בתוספת הפרשי הצמדה למדד ובתוספת מע"מ כדין. בתחילת תקופת השכירות השנייה יועלו דמי השכירות בשיעור של 5% ביחס לדמי השכירות בתקופת השכירות הראשונה. מועד מסירת החזקה יחול בתוך 6 חודשים מהמועד שבו ניתנה לשוכר האפשרות להתחיל לבצע עבודות התאמה או ממועד תחילת הפעלת הנכס לשימוש השוכר, אך לא יאוחר מיום 15 באוגוסט 2024.

קבוצת מגה אור החזקות עוסקת בייזום, הקמה, רכישה, השכרה, השבחה , ניהול ואחזקה של נכסים מניבים בישראל. מרבית נכסי החברה הינם מרכזי ניהול ולוגיסטיקה ומרכזים מסחריים פתוחים. הקבוצה מחזיקה נכסי נדל"ן מניב בהיקף של כ-697 אלף מ"ר. כפר הרי"ף הוא מושב סמוך לקריית מלאכי וצומת מסמיה, שייך למועצה אזורית יואב והגדול בה. 

פארק העסקים יואב הוא פארק שיזמה המועצה ומנוהל ע"י החברה הכלכלית לפיתוח יואב. גודל הפארק הינו כ-1,040 דונם, המחולקים למספר אזורים עיקריים: האזור ההולך ונבנה בימים אלו (2023) משתרע על כ-400 דונם, ואזור ישן (מסמיה) משודרג תשתיות שגודלו כ-640 דונם (כולל את אזור בית המועצה) ופיתוח שטח מסחרי בקדמת המועצה. ב-2020 שווקו בהצלחה בפארק 13 מכרזים לאחסנה, תעשייה, תעסוקה ומכרזים.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מגה אורלוגיסטיקהקריית מלאכי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...