ועדה מקצועית תבחן את הצעת המיליארדר יצחק מירילשוילי למכור לרוטשטיין שבשליטתו קרקעות בחצי מיליארד שקל

הוועדה תמונה ע"י הדירקטוריון של רוטשטיין ותבחן את הצעת מירילשוילי, שהוא גם בעל השליטה בערוץ 14, למכור לה 3 נכסים באזור התעשייה בהרצליה פיתוח בכ-490 מלש"ח, מחיר שלטענת מירילשוילי אינו משקף רווח. הקרקעות עמדו בלב בקשה לתביעה נגזרת נגד רוטשטיין, הדירקטורים בה וחברת ויזרע, שבבעלותו המלאה של מירילשוילי

שיתוף הכתבה
אבישי בן חיים, מנכל רוטשטיין והמיליארדר יצחק מירשוילי (יח"צ, רונן גולדמן, ויקימדיה, שאטרסטוק)אבישי בן חיים, מנכל רוטשטיין והמיליארדר יצחק מירשוילי (יח"צ, רונן גולדמן, ויקימדיה, שאטרסטוק)

דירקטוריון של חברת הנדל"ן רוטשטיין החליט אתמול (ג') למנות ועדה מקצועית עצמאית בראשות שופט בדימוס, לבחון את הצעתו של בעל השליטה ברוטשטיין, המיליארדר יצחק מירילשוילי, למכור לה קרקעות באזור התעשייה הרצליה פיתוח בחצי מיליארד שקל. כך עולה מהודעת החברה היום לבורסה. ההחלטה התקבלה לאחר אישור ועדת ביקורת של החברה.

הקרקעות הוצעו לחברת רוטשטיין שבשליטתו, לאחר שעמדו בלב בקשה לתביעה נגזרת נגד החברה, הדירקטורים בה וחברת ויזרע, שבבעלותו המלאה של מירילשוילי, שהוא גם בעל השליטה בערוץ הטלוויזיה עכשיו 14 ובתחנת רדיו קול חי, על פי ההודעה לבורסה, הקרקע מוצעת במחיר עלות רכישת הנכסים בתוספת הצמדה למדד, כלומר במחיר שאינו משקף רווח כלשהו לויזרע או למירילשוילי.

מדובר בשלושה מגרשים בייעוד משרדים הממוקמים באזור התעסוקה של הרצליה, אותם רכשה ויזרע - חברת נדל"ן פרטית בבעלות מירלשוילי במהלך השנים 2021-2022. את הקרקע ברחוב שדרות אבא אבן, ששטחה כ-2.7 דונמים,רכשה תמורת 185 מיליון שקל; ברחוב גלגלי הפלדה, שטח של 955 מ"ר נרכש תמורת סך של 50 מיליון שקל, ומקרקעין בשדרות אבא אבן, בשטח רשום של 3.97 דונם, אשר נרכש תמורת סך של 195.12 מיליון שקל.

מההודעה שלשום עולה כי העלויות בגין רכישת שלושת הנכסים, כולל עלויות של דמי תיווך, יועצים, מומחים, הוצאות מימון, הוצאות קידום ותכנון והצמדה עומדות על 488.73 מיליון שקל.

שלושת הנכסים ונכס נוסף - הקומה הרביעית ברחוב החושלים שמשמשת למשרדי החברה, שלא כלול בהצעה, עומדים במרכז בקשת התביעה הנגזרת שהגישה החברה באוגוסט האחרון ולפיה מירילשוילי ורוטשטייין מעולם לא חתמו על הסכם תיחום פעילות, ומשום כך היה עליו לפנות לחברה ולהציע לה קודם לכן את העסקאות האלו.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרצליה פיתוחיצחק מירילשוילירוטשטיין
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...