ראו את הדירה באמצעות תוכנת תלת ממד: עשרות רכשו דירות בעכו בכנס וירטואלי

בארוע מכירות וירטואלי שערכה קבוצת שובל שריינו על פי המארגנים 68 רוכשים דירה בפרויקט בשכונה החדשה "שערי עכו". הרוכשים ראו את כל הדירות המוצעות באמצעות תוכנה המאפשרת לראות כל פרט בדירה, בבניין ובפרויקט. משנה למנכ"ל שובל: "מדובר בדור שרגיל לרכוש כמעט הכל בסמארטפון ודורש לראות את המוצר הסופי לפני רכישתו"

שיתוף הכתבה
הדמיית הפרויקט "פארק צמרת עכו" (בתאל זיתוני)הדמיית הפרויקט "פארק צמרת עכו" (בתאל זיתוני)

עשרות משתתפים בכנס מכירות וירטואלי לפרויקט מגורים בעכו, שקיימה קבוצת שובל בשבוע שעבר, רכשו לעצמם דירות דרך הזום, לאחר ששילמו דמי רצינות ראשוניים בסך 1,000 שקל. מדובר בפרויקט פארק צמרת בשכונה החדשה "שערי עכו". 

הרוכשים ראו את כל הדירות המוצעות בפרויקט לפני שהחל הכנס, באמצעות התוכנה התלת ממדית DREAMS, שנמצאת כבר בשימוש של חברות נוספות, ומאפשרת לראות כל פרט בדירה, בבניין, בפרויקט ובסביבתו, והצטרפו לכנס באמצעות שיחת זום, כשהם כבר יודעים בדיוק מה הם מעוניינים לרכוש. על פי המארגנים, 68 רוכשים שריינו לעצמם דירות תוך חצי שעה, מתוך 227 משתתפים סה"כ.

הרוכשים בכנס הווירטואלי, משלמים 79 אלף שקל במעמד הרכישה, עבור דירות 4 חדרים, ואת היתרה ישלמו במועד האכלוס. הפרויקט מלווה על ידי בנק לאומי. "שערי עכו" היא שכונה חדשה בעיר שנכללת במסגרת הסכם הגג שנחתם בין עיריית עכו והממשלה. עם סיום הבנייה תכלול השכונה 17,780 יחידות דיור חדשות. פרויקט פארק צמרת כולל 13 בניינים בני 5 ו-9 קומות, בהם 300 יח"ד. התמהיל כולל יח"ד בנות 3-7 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים, במחיר התחלתי של 1,355,000 שקל. 

משנה למנכ"ל קבוצת שובל, ישי רוט, אמר היום כי "ציבור הרוכשים הם אנשים שמנהלים את חייהם דרך הטלפון. מדובר בדור שרגיל לרכוש כמעט הכל באמצעות הסמארטפון ודורש לראות את המוצר הסופי לפני רכישתו. הטכנולוגיה מאפשרת לנו להראות מה בדיוק מקבל הרוכש מה שמעניק לו יותר בטחון ברכישה. כבר לא צריך לדמיין איך תראה הדירה אלא לראות ולחוש איך יראו החיים בבניין ובסביבתו, ואנו מנגישים את זה להם מתוך אמונה שהדבר יגביר את המכירות ויזרז את תהליך קבלת ההחלטה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת שובלעכושובל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...