בהשקעה של 28 מיליון דולר: בוליגו קפיטל תקים מגורי סטודנטים בג'ורג'יה, ארה"ב

חברת השקעות הנדל"ן שמתמחה בארה"ב, הודיעה על התחלת הקמתם של שני מגורי סטודנטים באוניברסיטה הדרומית במדינת ג'ורג'יה, שאכלוסם צפוי ב-2025. במסגרת הפרויקט יוקם מתחם מגורי סטודנטים הכולל 291 יח"ד, 694 מיטות סטודנטים, חדר כושר, בריכת שחייה ומועדון על הגג

שיתוף הכתבה
הדמיה של המעונות שיוקמו בג'ורג'יה (בוליגו קפיטל)הדמיה של המעונות שיוקמו בג'ורג'יה (בוליגו קפיטל)

חברת השקעות הנדל"ן בוליגו קפיטל (Buligo Capital) הודיעה היום (ד') על תחילת הקמתם של מגורי סטודנטים באוניברסיטה הדרומית במדינת ג'ורג'יה, ארה"ב, בהשקעה של 28 מיליון דולר. אכלוס המעונות צפוי באוגוסט 2025. את רוב ההון העצמי לפרויקט (95%) בוליגו מגייסת מהמשקיעים שלה. בנוסף, בוליגו עצמה גם משקיעה כמשקיע רגיל 5% מההון העצמי שלה. 

בוליגו קפיטל מתמחה בהשקעות נדל"ן אסטרטגיות בארה"ב, בהן מרכזים מסחריים, נכסי תעשייה ולוגיסטיקה, ובתי אבות, וזו השקעה ראשונה של החברה בדיור לסטודנטים, אותה היא מבצעת יחד עם חברת Rael Development Corporation המקומית, שמתמחה בתחום.

במסגרת הפרויקט יוקם מתחם מגורי סטודנטים הכולל 291 יחידות דיור ו-694 מיטות סטודנטים. המתחם יכלול גם מרחבים משותפים, בריכת שחייה ומועדון על גג הבניין, חדר כושר, פינות ישיבה ופינות לימוד. 

הדמיה של המעונות שיוקמו בג'ורג'יה (בוליגו קפיטל)הדמיה של המעונות שיוקמו בג'ורג'יה (בוליגו קפיטל)

בשנת הלימודים הנוכחית רשומים לאוניברסיטה הדרומית של ג'ורג'יה מעל 26 אלף סטודנטים, ובניית הקומפלקס החדש תהווה תוספת משמעותית להיצע הדיור לסטודנטים בקמפוס הראשי של האוניברסיטה. 

מנכ"ל ומייסד בוליגו קפיטל, איתי גורן, אמר היום כי "בוליגו ממשיכה להרחיב את הפעילות ולהציע למשקיעים הזדמנויות השקעה מגוונות בארה"ב. תחום מגורי הסטודנטים נהנה מרוח גבית חזקה בשנים האחרונות עם כניסה של כסף מוסדי גדול, ויתרום לגיוון הפורטפוליו של בוליגו".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:בוליגובוליגו קפיטלארצות הברית
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...