אושרה להפקדה תוכנית פינוי-בינוי של מגדלי לנגם ל-510 דירות באור יהודה

על פי התוכנית בשיתוף העירייה, ייהרסו 120 יח"ד במתחם יוסף חיים -השלהבת בגבול המזרחי של אור יהודה, וייבנו 4 מבנים בני 16 קומות. 102 מהדירות יהיו קטנות. בנוסף יוקצו כ-2,500 מ"ר למסחר

שיתוף הכתבה
הדמיה של תוכנית ביוסף חיים השלהבת באור יהודה (אדר' יוסי פרחי-פרחי צפריר אדריכלים)הדמיה של תוכנית ביוסף חיים השלהבת באור יהודה (אדר' יוסי פרחי-פרחי צפריר אדריכלים)

הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה תל אביב החליטה היום (ג') להפקיד תוכנית של מגדלי לנגם השקעות בע"מ ועיריית אור יהודה, לפינוי בינוי במתחם יוסף חיים-השלהבת בעיר, במסגרתו ייבנו 510 דירות חדשות במקום 120 קיימות. 

התוכנית מתפרסת על שטח של 16 דונם, והיא בגבול המזרחי של אור יהודה, בתחום הרחובות יוסף חיים והעצמאות, שבו מתוכנן ציר תחבורה ציבורית "מהיר לעיר", אשר ייתן מענה תחבורתי לתושבי השכונה. 

התוכנית כוללת את הריסתן של 120 יחידות דיור שנמצאות היום במתחם ב-8 מבני מגורים בני 3-4 קומות, שבמקומן ייבנו 510 יח"ד חדשות ב-4 מבני מגורים בני 16 קומות, כש-102 יח"ד יהיו דירות קטנות. 

עוד כוללת התוכנית 2,540 מ"ר שטחי מסחר, 5,500 מ"ר שטחי ציבור ו-1.8 דונם שטחים פתוחים. התוכנית הוגשה תחילה כשהיא פורצת את מגבלות הגובה הנובעות מהקרבה לנתב"ג, אולם לאחר עבודה משותפת של צוות התכנון ולשכת התכנון המחוזית, עודכנה התוכנית כך שהיא עומדת במגבלות הגובה, וכעת תוכל להתקדם. התוכנית נערכה על ידי אדר' יוסי פרחי-פרחי צפריר אדריכלים.

מתכנן מחוז תל אביב במנהל התכנון, אדריכל ארז בן אליעזר, אמר היום כי "מדובר בתוכנית משלימה לרצף תוכניות התחדשות במרכז אור יהודה. במסגרת התוכנית יתאפשר לחדש את המבנים הקיימים תוך עמידה במגבלות הגובה הקיימים מנתב"ג אשר מייצרים קושי בהתחדשות עירונית בעיר".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אור יהודהפינוי בינוי הוועדה המחוזית ת"אנתב"ג
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...