חדשות הנדל"ן: חוזים בעשרות מיליוני שקלים לי. שטרן ולאפקון

וגם: מתחם אנרג'י פארק הסמוך לחדרה ממשיך להתהוות • צרפתי שמעון מכרה 75% מהדירות בפרויקט באשקלון • ומעתה: הגשת שטר משכנתה לטאבו – גם באופן מקוון

שיתוף הכתבה
הדמיית מתחם אנרג'י פארק הסמוך לחדרההדמיית מתחם אנרג'י פארק הסמוך לחדרה

• חברת י. שטרן ושות' תקים מרלו"ג רובוטי בשטח של כ-37,000 מ"ר במודיעין, בעלות של כ-98 מיליון שקל. החברה זכתה במכרז של " אמות השקעות " ו"שופרסל און ליין" לבניית המרכז הלוגיסטי, שיכלול גם שבע קומות של משרדים בשטח של 14,000 מ"ר ושתי קומות של חניון תת קרקעי.

• חברת אפקון החזקות זכתה לאחרונה במכרז לתכנון, ביצוע והחזקה של מערכת התראה עבור גוף ממשלתי, תמורת כ-64 מיליון שקל. החברה עדכנה בהודעתה לרשות לניירות ערך כי זכתה במכרז באמצעות חברת בת שלה, וכי ההסכם הוא ל-20 שנים. צו תחילת העבודה צפוי להימסר לחברה בשבועות הקרובים, ומשך עבודות ההקמה המשוער הוא 18 חודשים.

• שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן ביקר השבוע באזור התעשייה של מעלה אדומים ובישר, לצד ראש העיר בני כשריאל, כי בימים אלו מתבצעים תהליכים להרחבת אזור התעשייה ב-500 דונם נוספים.


• משרד המשפטים עדכן השבוע כי מעתה ניתן יהיה להגיש שטר משכנתה לטאבו באופן מקוון, מבלי להגיע למשרדי הטאבו. לעת עתה שיתוף הפעולה בעניין הוא עם בנק מזרחי טפחות, ובאגף רישום והסדר מקרקעין מקווים שהוא יוביל להרחבת השירות גם בבנקים אחרים.

• חברת צרפתי שמעון מדווחת כי מכרה כ-75% מהדירות בשלב ב' של פרויקט "צרפתי באגמים" המוקם בשכונת אגמים בעיר וכולל 6 בניינים בני 5 קומות, עם 81 דירות. פרויקט "צרפתי באגמים" נבנה בשלושה שלבים, הכוללים יחד 255 יחידות דיור. לאחרונה החל אכלוסו של שלב א', ובימים אלה מתכוננת החברה להוציא לשיווק את שלב ג' והאחרון בפרויקט. שלושת השלבים ממוקמים באזורים שונים בשכונה.

• החלה בניית מגדלי המשרדים במתחם העסקים אנרג'י פארק שעל כביש החוף, בסמוך לחדרה. חברת אמירי גן שבונה את מגדלי הווילג' – שמם של מגדלי המשרדים במתחם - מעדכנת כי החלה לבנות את הקומות הראשונות של המגדל הראשון, במתחם הצמוד לתחנת רכבת חדרה מערב. החברה מעריכה כי הבנייה תימשך כשנתיים. ברבעון הקרוב צפוי להיפתח הכביש שמחבר את כביש החוף למתחם אנרג'י פארק.

• חברת אזורים הודיעה השבוע לרשות לניירות ערך כי מכרה 27 דירות בפרויקט "אזורים מוצא עילית" לאורך שנת 2018. העלות הכוללת של הדירות – 91 מיליון שקל. פרויקט "אזורים מוצא עילית" כולל 221 יחידות דיור; בניית השלב הראשון כבר הסתיימה, ועבודות השלב השני החלו לפני כמה חודשים.

• חברת דן נדל"ן מציעה להייטקיסטים חברי מועדון הלקוחות "הייטק זון" דירות בהנחה בפרויקט "פסגת דן" ברמת גן. המבצע יימשך עד לסוף החודש, והחברה מצהירה כי ההנחה, על דירות 5-3 חדרים, תגיע עד ל-250 אלף שקל. הפרויקט כולל מגדל בן 40 קומות ובו כ-200 יח"ד, ולצידו מרכז קניות, שטחים ירוקים וגני שעשועים לילדים. הפרויקט צפוי להתאכלס בתחילת שנה הבאה.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אפקוןחדשות הנדל"ן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...