ב-100 מיליון שקל: קבוצת סלדן רכשה את כל שטחי המסחר ב"בית הדובדבן" בקריית אונו

הקבוצה בבעלות איש העסקים אודי סעדה רכשה מליסא החזקות כ-2,800 מ"ר במתחם ברחוב הדובדבן, שכולל 13 בתי עסק בהם מסעדת גרקו, טיב טעם וקפה נאפו

שיתוף הכתבה
אודי סעדה, מנכ"ל קבוצת סלדן, על רקע מתחם הדובדבן (לילך סעדה, אופיר אריאל) אודי סעדה, מנכ"ל קבוצת סלדן, על רקע מתחם הדובדבן (לילך סעדה, אופיר אריאל)

קבוצת סלדן, בבעלות איש העסקים אודי סעדה, רכשה השבוע מליסא החזקות את כלל שטחי המסחר - כ-2,800 מ"ר - במתחם בית הדובדבן ברחוב הדובדבן 7 בקריית אונו, תמורת 100 מיליון שקל. נוסף על כך החברה רכשה כ-50 חניות תת קרקעיות במתחם.

במרכז 13 בתי עסק, בהם מסעדת גרקו, קפה נאפו, ג'ייקובס בייקרי, טיב טעם ועוד. כלל החוזים במתחם ארוכי טווח והמרכז מאוכלס במלואו. המתחם כולו מתפרש על שטח של כ-6 דונם, מתוכם שטחי משרדים על כ-13,000 מ"ר, ושטח המסחר בבעלות קבוצת סלדן כ-2800 מ"ר. 

קבוצת סלדן מתמחה ברכישה של מרכזים מסחריים ולוגיסטיים, בעיקר מרשתות המזון המובילות. בבעלות הקבוצה מרכז לוגיסטי מושכר בשטח של 25 אלף מ"ר בפארק ראם, קרקע של 110 דונם באשדוד שעליה ייבנה סניף של איקאה ובקרוב תחל בניית מרכז מסחרי בגן יבנה על שטח של 22 אלף מ"ר. 

אודי סעדה, מנכ"ל קבוצת סלדן: "מתחם בית הדובדבן מתאפיין בשוכרי עוגן משמעותיים כגון קפה נאפו, גרקו, ג'ייקובס בייקרי, ,M32 , טיב טעם, Wolt Market ועוד. אנו רואים בבית הדובדבן נכס משמעותי שמצטרף לפורטפוליו של החברה בתחום המניבים. קריית אונו צברה בשנים האחרונות תאוצה ואנו רואים את הרצון של תושבי האזור לבתי עסק איכותיים שבאים לידי ביטוי בפדיונות של העסקים".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קריית אונוסלדןאודי סעדהליסא
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...