טרנד הוולנס בנדל"ן: ביקור ברובע המגורים החדש של צרפתי בראשון לציון

פרויקט מגורים חדש המוקם בימים אלה באזור "המערב הישן" של ראשון לציון עתיד לספק לדייריו כל מה שצריך על מנת לחיות ברמת איכות החיים הגבוהה ביותר: פארק מטופח, נוחות מקסימלית, ומגוון מתקנים משפרי אורח חיים- ממש מתחת לבית.

שיתוף הכתבה
נדב בריח, על רקע הדמיית פרויקט 'Selected' ראשון-לציון. קרדיט הדמייה: 3dvisionנדב בריח, על רקע הדמיית פרויקט 'Selected' ראשון-לציון. קרדיט הדמייה: 3dvision

אולי זו השפעת הקורונה וזיכרון הסגרים הקולקטיבי, ואולי זו פשוט תפיסת המגורים שהשתנתה והשתכללה במרוצת הזמן. כך או כך, דבר אחד ברור: כיום, יותר מאי-פעם, ישראלים הרוכשים דירה מקבלן מבקשים לא רק דירת מגורים ובניין יפה, אלא גם סביבת מגורים מטופחת, כזו המשלבת נוחות ומקסימלית ומגוון שירותים ומתקנים משפרי איכות חיים ואורח חיים – כחלק מסביבת המחיה היומיומית.

דוגמא טובה למגמה זו מספק פרויקט מגורים גדול ויוקרתי המוקם בימים אלה באזור "המערב הישן" של ראשון לציון על ידי חברת צרפתי צבי ובניו. המגדל מוקם כחלק מרובע מגורים חדש הכולל שלושה מגדלים ו-15 בתים דו-משפחתיים ובהם 336 יחידות דיור חדשות, החולשים כולם על שטח של כחמישה דונמים ובו פארק פרטי.  לצד מבני המגורים יוקמו בפרויקט גם מבני ציבור וחינוך, משרדים, מוסדות קהילה, מרפאות ומרכזי תרבות.

הפרויקט של חברת צרפתי מושתת על תפיסת ה-Wellness, המבקשת להעניק לדיירים חוויית מגורים הוליסטית ובריאה המשתלבת בהווי היומיום השוטף. מעבר למפרט הדירות העשיר והלובי המפואר עם התקרות הגבוהות (פרי תכנון של משרד סטודיו מון אדריכלים),הדבר בא לידי ביטוי בפארק הפרטי רחב הידיים שיהווה את לבו של הפרויקט ויכלול אינספור מתקנים ושירותים במפלס הקרקע – לרווחתם הבלעדית של הדיירים.

כך בין השאר יפעל שם חדר כושר מאובזר, שייפתח למרפסת חיצונית ובה מתקני כושר חוץ הידראוליים; ליד רחבת הכושר יהיה מתחם הירגעות מקורה עם ערסלים ומקומות ישיבה נוספים בסביבה מגוננת; מתחם לילדים הכולל מתקני שעשועים.


הדמיית חדר הכושר, פרויקט 'Selected' ראשון-לציון.  קרדיט הדמייה: 3dvision

ואם כל זה לא מספיק, הרי שהוולנס פארק יציע לדיירים גם מתחמי יוגה ופילאטיס בצמוד לבוסתן עם עצי פרי, שיהיה מעוטר אף הוא בפינות ישיבה נסתרות ומוצלות. את הפארק האקסלוסיבי הזה יעטוף מסלול ריצה סלול ופרטי לדיירי הפרויקט בן קילומטר וחצי – פריבילגיה של ממש במרחב האורבני הסואן – אשר גם הוא יעמוד באופן בלעדי לשימושם של הדיירים.

הכי טוב למשפחות

חברת צבי צרפתי ובניו, כבר בונה כיום את המגדל הראשון ברובע החדש. בפרויקט דירות 4 ו-5 חדרים, כולן עם מרפסות גדולות בשטח של 21 מ"ר ויותר, וכן פנטהאוזים מפוארים בקומות העליונות. מחירי הדירות הרגילות בפרויקט נעים בין 3.4 מיליון שקל ועד 5 מיליון שקל.

נדב בריח, משווק הפרויקטים בחברה, אומר כי "הרובע החדש הוא בשורה של בשכונה המבוקשת שבשנים האחרונות היתה מנומנמת יחסית ולא נבנו בה מתחמי מגורים שלמים כמו הרובע החדש. הפרויקט שלנו פורץ דרך בתפיסת ה- Wellness שמיושמת בו ומקבלת ביטוי בחשיבה תכנונית ובהשקעה כספית במתקנים וחללים משותפים, המאפשרים חווית מגורים חדשנית בשילוב אורח חיים בריא, קהילתיות חזקה וסביבת מגורים חווייתית".

"לא בכדי המערב הישן מושך אליו חתך אוכלוסייה חזק מכל רחבי גוש דן והשפלה. בשכונה יש אינספור שירותי פנאי וקהילה כמו הקאנטרי הסמוך וקניון ראשונים, ותושביה נהנים ממגוון מוסדות חינוך נחשבים ואיכותיים, בהם הגימנסיה הריאלית ובית הספר ידלין. השכונה אף נהנית מנגישות גבוהה לעורקי התחבורה המרכזיים של האזור, בהם הרחובות ז'בוטינסקי והרצל, כביש 4 וכביש 431".


הדמיית פרויקט 'Selected' ראשון-לציון.  קרדיט הדמייה: 3dvision

בריח מוסיף כי "מלבד הלוקיישן שלו, האיכויות של הפרויקט הזה נגזרות גם מכל מה שקשור בהשקעה האדירה בפנים הפרויקט. מדובר ברובע מגורים שנבנה מאפס, עם כל התכנון המיטבי שהדבר הזה מאפשר. הוא יהווה מעין שכונה קטנה ואיכותית עבור הדיירים, באופן שיספק להם את כל צורכיהם במרחק נגיעה מהבית.

"עשינו הכל כדי שהפרויקט הזה יעניק לדיירים שלו הרבה יותר מארבע קירות", מסכם בריח, " אנו שמחים שנפלה בחלקנו הזכות לקחת חלק ביצירת רובע מגורים חדש באחת הערים החזקות בישראל, ואנחנו רואים כבר כיום שהפרויקט זוכה לביקוש רב".

לפרטים נוספים >>  


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ראשון לציוןצרפתי צבי ובניוהתחדשות עירונית
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...