100 מטר מרוטשילד: ויתקין פרי רכשה בניין בנחלת בנימין ב-41 מיליון שקל

ויתקין פרי תשלים השבוע רכישת בניין בן כ-90 שנה בנחלת בנימין 83, עם 3 קומות ו-8 דירות מעל קומת גלריה בה נמצאת החנות המיתולוגית של ארטא. היא תהפוך אותו לבניין בן 5 קומות ו-23 דירות מעל קומת מסחר וגלריה

שיתוף הכתבה
הדמיה של הפרויקט של ויתקין פרי בנחלת בנימין (אדריכל אדם כהן, מרמלשטיין כהן אדריכלים)הדמיה של הפרויקט של ויתקין פרי בנחלת בנימין (אדריכל אדם כהן, מרמלשטיין כהן אדריכלים)

חברת הנדל"ן ויתקין פרי תשלים השבוע עסקה לקניית בניין בנחלת בנימין 83 בתל אביב ב-41 מיליון שקל, ממשפחה פרטית שהיא הבעלים ההיסטורי של הבניין שננבנה בשנות ה-30 של המאה הקודמת. העסקה נחתמה לפני שלושה חודשים. כיום יש שם בניין שלוש קומות עם קומת גלריה ומסחר, שבה נמצאת החנות המיתולוגית של ארטא ולמעלה 8 דירות.

בכוונת החברה לבנות במקום בניין בן 23 דירות ב-5 קומות מעל קומת קרקע מסחרית עם גלריה וחמש קומות. הדירות תהיינה בתמהיל של 3-2 חדרים בגודל 49-80 מ"ר, וכן 3 דירות פנטהאוז, לכל דירה מרפסת של 12-14 מ"ר. לא תהיה חניה בבניין. 286 מ"ר יוקצו למסחר, ויחד עם עם קומת הגלריה בסך הכל 370 מ"ר. בקרוב תוגש הבקשה להיתר ההריסה. אדריכל הפרויקט הוא אדם כהן ממרמלשטיין כהן אדריכלים. ייצגו את ויתקין פרי עו"ד תום אזר, עו"ד רן וישנייבסקי ומיכל רוט דף ממשרד FBC &Co.

הבניין בנחלת בנימין 83 כיום (אתר VTLV)הבניין בנחלת בנימין 83 כיום (אתר VTLV)

עסקה זו מצטרפת לזכייה של החברה במכרז של רמ"י לפני שנה בכ-39 מיליון שקל ברחוב י"ל פרץ, בין נווה שאנן לפלורנטין, בשטח 0.7 דונם במגרש ריק. שם יבנו קומת מסחר על הקרקע עם שתי יחידות מסחר בשטח כולל של כ-100 מ"ר ומעליה עוד 27 יחידות דיור בני 2-3 חדרים ושני פנטהואזים של 4-3 חדרים בשש קומות, עם שני מרתפי חניה. האדריכל בפרויקט זה הוא חגי הופלר. 

ויתקין-פרי הוקמה ב-2015 על ידי עדי ויתקין ומיכל שטרן פרי. החברה מתמחה בבנייני בוטיק ועוסקת ברכישה והשבחה של נכסים, ייזום, תכנון, בנייה, שיווק ואכלוס של פרויקטים בעיקר בתחום המגורים ובהתחדשות עירונית. החברה מקדמת עשרות דירות שנמצאות בשלבים שונים של תכנון, ביצוע ואכלוס. היא פעילה ברמת גן, תל אביב, בת ים ורמת השרון.

יוסי דהן, סמנכ״ל הפיתוח העסקי של ויתקין פרי, אמר כי "למרות סביבת הריבית הגבוהה והאאטה שחווה עולם הנדל״ן בשנה האחרונה, יש בנו אמונה גדולה בחוסנה הכלכלי של החברה וביכולותיה. העסקה הזאת היא עסקה נוספת ברצף העסקאות שעשתה החברה בתל אביב בתקופה האחרונה ואנחנו גאים בה במיוחד - מדובר באחד האזורים הטרנדיים והתוססים של תל אביב, ואנחנו שמחים מאוד להוסיף לפורטפוליו של החברה בניין במיקום הזה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:תל אביב-יפונחלת בנימיןויתקין פרי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...