על רקע הבקשה לעיכוב הליכים: בעל מניות של חנן מור מבקש צו עיקול נגדו על סך 16 מיליון שקל

בעל המניות שמבקש להגיש תביעה ייצוגית נגד מור, טוען כי החברה ובעלי התפקידים בה לא עמדו בהוראות הגילוי הנדרשות בחוק בנוגע להלוואה שקיבלה חברה בת של מור. אתמול הגיש מור בקשה לעיכוב הליכים נגד לאומי וגופים פיננסיים נוספים

שיתוף הכתבה
חנן מורחנן מור

בעל מניות של חנן מור הגיש בקשה לצו עיקול זמני נגד החברה על סך 16 מיליון שקל, על זכויות החברה אצל מחזיקי המניות, עד להכרעה בבקשה לתביעה ייצוגית שהגיש. בבקשה שהגיש החודש נטען כי החברה ובעלי התפקידים בה לא עמדו, בין היתר, בהוראות הגילוי הנדרשות מכוח הוראות החוק והתקנות בנוגע להלוואה שקיבלה חברה בת של חנן מור. 

את הבקשה הגיש בשם מי שרכשו את מניות החברה החל מיום 30 באפריל 2023, והחזיקו בהן ביום 5 בנובמבר 2023. לטענת המבקש, הנזק למחזיק מניה שנכלל בקבוצה עומד על סך 371.87 אגורות למניה.

הבקשה לצו העיקול מגיעה על רקע שני אירועים משמעותיים בחברה שקרו השבוע: הצהרתו של חנן מור כי לא יעמוד בהתחייבויות הרבעוניות לקרקע בשדה דב, והבקשה לעיכוב הליכים שהוגשה אתמול כנגד לאומי ונושים פיננסיים אחרים לאחר שלא צלחו המגעים להסדר. בבקשה הציעה החברה, בין השאר, תוכנית להסדר חובות (העומדים על 2.7 מיליארד שקל) מול מחזיקי האג"ח והמשך ייזום פרויקטים באמצעות גיוס הון.

תביעה ייצוגית זו מצטרפת לבקשה נוספת לתביעה ייצוגית של מחזיק אג"ח השבוע בטענות זהות, בשם מי שרכשו אג"ח מסדרה יג' של החברה החל מיום 30 באפריל 2023, והחזיקו בהן ביום 5 בנובמבר 2023.  לטענת המבקש, הנזק למחזיק אג"ח מסדרה זו הוא בטווח שבין 32.27 אגורות ל-35.97 אגורות לכל ערך נקוב של אג"ח.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עיקול נכסיםחנן מורתביעה ייצוגית
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...