עוד עסקה של חנן מור בדרך ליפול? לא התקיימו התנאים למכירת הקניון בחריש לשופרסל נדל"ן

לאחר שהמו"מ על מכירת הקרקע בר"ג לעמרם אברהם פוצץ, מתברר כי הסתיימה התקופה שנקבעה במזכר ההבנות להתקיימות התנאים למכירת הקניון בחריש, שבנייתו צפויה להסתיים בחודשים הקרובים, והוא ישתרע על יותר מ-22 אלף מ"ר

שיתוף הכתבה
אורי וטרמן, מנכ"ל קבוצת שופרסל, וחנן מור (אלעד גוטמן, אייל טואג)אורי וטרמן, מנכ"ל קבוצת שופרסל, וחנן מור (אלעד גוטמן, אייל טואג)

לאחר שעסקת מכירת הקרקע של חנן מור ברמת גן לעמרם אברהם התפוצצה בסוף השבוע שעבר, בחנן מור מעדכנים היום (א') כי הסתיימה התקופה שנקבעה במזכר ההבנות להתקיימותם של התנאים למכירת קניון מור בחריש לשופרסל נדל"ן תמורת 180 מיליון שקל. כיוון שהתנאים (ובהם אישור האורגנים המוסמכים של שופרסל) לא התקיימו, גם לא נחתם הסכם מחייב והצדדים אינם מחויבים לבצע את עסקת המכר. מדובר בקניון שבנייתו אמורה להסתיים בחודשים הקרובים.

המרכז המסחרי משתרע על שטח של 22,300 מ"ר וכולל שתי קומות מסחר בשטח של 6,658 מ"ר, 4 קומות משרדים בשטח של כ-7,055 מ"ר ושתי קומות חניון תת קרקעי הכוללות כ-220 מקומות חנייה. במועד רכישת הנכס, שיעור השטחים המשווקים הינו 58% וה-NOI השנתי בתפוסה מלאה, שצפוי המרכז המסחרי להניב, מסתכם ב-14.2 מיליון שקל. השוכרים העיקריים הם ויקטורי, סופר פארם, רולדין, אופטיקה הלפרין, קופות החולים מכבי וכללית. עם זאת, הצדדים ממשיכים לנהל מו"מ בקשר לעסקה לרכישת הנכס בתנאים אחרים. 

בשבוע שעבר התקיימה פגישה בין הגופים שחברים בקונסורציום שהלווה לחנן מור החזקות 1.24 מיליארד שקל לרכישת הקרקע לפרויקט הדגל של החברה בשדה דב בת"א, בתמורה ל-1.5 מיליארד שקל באוגוסט 2021. זאת לאחר הבקשה של בנק לאומי, שמבקש לקדם יחד עם יתר המלווים – דיסקונט, הפניקס ומיטב – כינוס נכסים על השטח, שבו עדיין לא הוחלט על צעד של כינוס נכסים. בנוסף בשבוע שעבר לאומי הוציא בקשה לכינוס נכסים עבור שתי חברות בנות  של חנן מור המחזיקות קרקע ברמת גן ובחיפה (כל אחת). 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עמרם אברהםקניוןחנן מורחריששופרסל נדל"ן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...