בוליגו קפיטל מכרה מקבץ דיור ב-32.7 מיליון דולר, המשקפים מכפיל הון של למעלה מ-4 

עוד על פי דיווח החברה לבורסה היום (ב') הנכס נרכש ע"י חברה בת ב-2015 עבור 7.7 מיליון דולר ומכירתו משקפת תשואה שנתית של 22.5% לשותפים. הרוכשת היא שותפות חדשה בהובלת חברת הבת

שיתוף הכתבה
מנכ"ל בוליגו קפיטל, איתי גורן (אושרית חכמון)מנכ"ל בוליגו קפיטל, איתי גורן (אושרית חכמון)

חברת בוליגו קפיטל המתמחה בהשקעות נדל"ן בארצות הברית ונסחרת בבורסה בתל אביב דווחה הבוקר (ב') למשקיעיה כי חברת בת שבבעלותה מנהלת הליך למכירת מקבץ דיור בן 252 יח"ד בעיר אשוויל בצפון קרוליינה. את הנכס צפויה לרכוש שותפות חדשה שתובל גם היא על ידי חברת הבת של בוליגו, במסגרת עסקת השקעה חדשה.

הפרויקט נרכש על ידי חברת בת של בוליגו יחד עם משקיע מקומי בשנת 2015. המכירה נעשית לאור סיום תקופת ההשקעה ובהתאם לתוכנית העסקית של הפרויקט.

על פי הדיווח, ההון העצמי שהושקע על ידי השותפים המוגבלים בפרויקט הסתכם לסך של 7.7 מיליון דולר, בעוד שתזרים המזומנים שינבע מעסקת המכירה צפוי להסתכם לסך של כ-32.7 מיליון דולר, המשקפים לשותפים המוגבלים תשואה שנתית (IRR) צפויה של 22.5% ומכפיל הון בשיעור של 4.25, לאחר ניכוי דמי הצלחה ולפני מס. בעקבות מכירת הפרויקט תהנה חברת הבת מדמי הצלחה בסך של כ-2.7 מיליון דולר.

עוד נאמר, כי במסגרת העסקה החדשה חלקה של החברה הבת בהון בעצמי יעמוד על 1.6 מיליון דולר, המהווים 6% מתוך סך ההון העצמי העומד על 26 מיליון דולר. עם חתימת העסקה תהיה חברת הבת זכאית לעמלת עסקה  מיידית ע"ס 550 אלף דולר.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:בוליגו קפיטלמקבץ דיורהשקעה בנדל"ן בחו"לארצות הברית
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...