פתרונות מגורים, היתרים וממ"דים: הושק אתר המרכז את המידע התכנוני נוכח המלחמה

במסגרת האתר הייעודי של מנהל התכנון, ניתן להתעדכן בפתרונות מגורים לתושבים שפונו, במידע על מיגון בחירום כולל תוכנית המתאר הארצית, על פטור מהיתר להקמת ממ"דים ועוד

שיתוף הכתבה
מנכ"ל מנהל התכנון רפי אלמליח (דוברות מנהל התכנון)מנכ"ל מנהל התכנון רפי אלמליח (דוברות מנהל התכנון)

מינהל התכנון השיק היום (א') אתר ייעודי בנושא התכנון והבנייה, המרכז את המידע התכנוני במינהל התכנון נוכח המלחמה שבו נמצאת מדינת ישראל. האתר מיועד לציבור המקצועי, נציגי הציבור, מקבלי ההחלטות במשרדי הממשלה, הרשויות המקומיות ולקהל הרחב. לכניסה לאתר הייעודי של מנהל התכנון לחצו כאן

האתר כולל בין היתר את הקטגוריות הבאות: חבל תקומה - יישובי העוטף, שבה אפשר להתעדכן בפתרונות מגורים לזמן הביניים בחבל התקומה, לקליטת הקהילות שפונו מאזורי הלחימה וכן על מינהלת השיקום והפיתוח שעוסקת בשיקום יישובים שעד 7 ק"מ מגדר המערכת; מידע על מיגון בחירום, העוסק בפטור מהיתר בנייה להקמת ממ"דים, על תוכנית מתאר ארצית למיגון שמוצע להרחבה מגבול הצפון לכלל הארץ, כמו גם פטור מתוכנית והיתר להצבת מיגונית. 

קטגוריה נוספת היא פתרונות בינוי לטווח המיידי, הכוללת מידע על פטור מהיתר בנייה למבני מוסדות רפואיים בזמן המלחמה, מתן תעודת גמר לאכלוס ( טופס 4 ) בזמן המלחמה וניתוח שיטות השוואה לשיטות בנייה לשיקום מבנים שנפגעו במלחמה.

כמו כן אפשר להתעדכן בחדשות מינהל התכנון בהיבטים הקשורים למלחמה, להציע ולבקש סיוע ליישובי הדרום, להירשם במאגר המתנדבים, פרטים על הקו החם של מינהל התכנון,  מידע על החלטות ודיונים ועוד.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מנהל התכנוןהיתר בנייהעוטף עזהחרבות ברזלממ"דמיגון מבנים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...