רות שורץ מונתה ליו"ר הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה חיפה

שר הפנים משה ארבל הודיע על המינוי, בכפוף לאישור הממשלה. שורץ שימשה ב-5 השנים האחרונות בסמנכ"לית רגולציה ברישוי ובנייה במינהל התכנון. היא תהיה אחראית בין היתר על ניהול וסדר יום הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה ויישום יעדי הממשלה ומדיניות מטה התכנון במחוז

שיתוף הכתבה
רות שורץ (מנהל התכנון) רות שורץ (מנהל התכנון)

שר הפנים משה ארבל מינה את רות שורץ לתפקיד יו"ר הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה חיפה. הבחירה נעשתה במסגרת ועדת איתור שבראשה עמד מנכ"ל משרד הפנים. המינוי כפוף לאישור הממשלה. 

שורץ (50), שמתגוררת בגבעתיים, שימשה ב-5 השנים האחרונות בסמנכ"לית רגולציה ברישוי ובנייה במינהל התכנון. במסגרת התפקיד, הייתה אחראית על קידום והובלת שינויים בחוק התכנון והבנייה (מורשה להיתר, ביטול הקלות); ייזום והובלת שינויים וקיצור הליכים בתקנות התכנון והבנייה; הסמכה של ועדות מקומיות; בקרה על ועדות מקומיות; הקמה של מכוני בקרה ופיקוח על מכוני בקרה; וניהול מערכת רישוי זמין .

שורץ כיהנה כיו"ר ועדה מרחבית הראל ומעלה חרמון. ובנוסף לתפקידה כסמנכ"לית רגולציה ברישוי ובנייה במינהל התכנון, שורץ משמשת כיו"ר הוועדה המיוחדת גולן. שורץ הינה בעלת תואר MSc (מגיסטר) בתכנון ערים ואזורים, הפקולטה לארכיטקטורה ובינוי ערים, הטכניון, ותואר שני (EMPA) במדיניות ציבורית מביה"ס מקסוול אונ' סירקיוז, ארה"ב. 

במסגרת תפקידה תהיה אחראית בין היתר על ניהול וסדר יום הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה, ויישום יעדי הממשלה ומדיניות מטה התכנון במחוז. מחוז חיפה משתרע על שטח כולל של 866 קמ"ר, מחדרה בדרום ועד קריית מוצקין בצפון, מהים במערב ועד ואדי עארה במזרח. במחוז קיימים 94 יישובים בהם יישובים עירוניים, קיבוצים, מושבים וכפרים ובהם אוכלוסייה של כ-1,053,426 תושבים. 

שר הפנים משה ארבל: ״אני מברך על מינויה של רות שורץ ליו״ר הועדה לתכנון ובנייה במחוז חיפה. רות מצטרפת למנהלות מצוינות ומוכשרות שנמצאות בתפקידי מפתח בהנהלה הבכירה  ובהובלה של משרד הפנים ומביאה איתה ניסיון עשיר במגוון נושאים בתחום התכנון והבנייה, ידע רב בניהול יעיל ובהובלה של תהליכים מורכבים. כל זאת, לצד חיבור וזיקה לאזור חיפה והצפון והבנת האתגרים התכנוניים העומדים לפתחו. אני סמוך ובטוח שהמקצועיות והיכולות הגבוהות של רות יסייעו לנו לקדם את ההתיישבות במטרופולין חיפה ולהעניק לאזור שגשוג פיתוח וצמיחה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רות שורץמשה ארבלהוועדה המחוזית לתכנון ובנייה חיפהמנהל התכנון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...