יעז יזמות: השגנו רוב דרוש לקידום 5 מיזמי התחדשות ברובעים 3 ו-4

בסך הכל צפויים להיבנות במסגרת הפרויקטים 103 דירות חדשות במקום 60 יח"ד שצפויות להיהרס. היתרי הבניה ייצאו על פי הערכת החברה בשנים 2025-2026

שיתוף הכתבה
מרכז תל אביב (שאטרסטוק)מרכז תל אביב (שאטרסטוק)

חברת "יעז יזמות" הודיעה היום (ג') כי השיגה את הרוב הדרוש ב-5 מיזמי התחדשות שונים ברובעים 3 ו-4 בתל אביב, כולם במסלול הריסה ובנייה. בסך הכל ייהרסו במסגרת הפרוייקטים 60 יחידות דיור בבניינים ישנים, ובמקומם ייבנו 103 יח"ד בבניינים חדשים בגובה של עד 8 קומות. היתרי הבנייה על פי החברה צפויים לצאת במהלך השנים 2025-2026.

הפרויקט הראשון ממוקם ברחוב ז'בוטינסקי 9 פינת בן יהודה, בקרבת חוף הים, וכולל את הריסתן של 16 דירות בבניין ישן ו-3 יחידות מסחר, ובניית 26 יח"ד בבניין בן 8 קומות מעל 3 יחידות מסחר בקומת הרחוב. הדיירים הוותיקים יזכו בתוספת של 4 מ"ר לכל דירת תמורה וכן חניה פרטית. אדריכל הפרויקט הוא מיליק אדריכלים. הצפי הוא כי הפרויקט יקבל היתר במהלך שנת 2025.

פרויקט נוסף, ממוקם ברחוב אליהו בחור 4, הסמוך לרחוב אבן גבירול ולמגדל המאה. הפרויקט יכלול הריסתן של 12יח"ד בבניין בן 4 קומות, ובנייתן של 18 יח"ד בבניין בן 7 קומות. הדיירים הוותיקים יקבלו תוספת של 11 מ"ר, מרפסת שמש וחניה. משרד הילה מושלין אדריכלים אחראי על תכנון הפרויקט והצפי הוא כי יתקבל היתר לקראת שנת 2026.

ברחוב מוסינזון 13 ייהרסו 10 יח"ד בבניין בן 3 קומות, שבמקומו ייבנה בניין חדש בן 8 קומות ובו 18 יח"ד. התמורה לדיירים הוותיקים תכלול תוספת של 12.5 מ"ר ליח"ד, מרפסת וחניה. התכנון האדריכלי התבצע על ידי משרד פקר לוין אדריכלים. הצפי כי הפרויקט יקבל היתר בשנת 2026.

ברחוב פרופסור שור 23, הממוקם מעט דרומית לרחוב פנקס, ייהרסו 14 יח"ד ישנות בבניין בן 4 קומות ובמקומו ייבנו 23 יח"ד בבניין בן 8 קומות. הדיירים הוותיקים יקבלו יח"ד הגדולה בכ-23 מ"ר מהדירה הקיימת, מרפסת וחנייה. התמהיל כולל יח"ד של 3-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוז. התכנון האדריכלי התבצע על ידי משרד יואב מסר אדריכלים. הצפי כי הפרויקט יקבל היתר בשנת 2026.

הפרויקט החמישי, ממוקם ברחוב סוטין 17, בסמיכות לגן סוטין ובמרחק הליכה קצר מהקו הסגול העתידי של הרכבת הקלה. הפרויקט יכלול הריסה של בניין בן 4 קומות עם 8 יח"ד, יחידת משרד ומחסן בקומת הרחוב, ובנייה של בניין חדש בן 8 קומות עם 16 יח"ד. התמורה לדיירים הוותיקים מסתכמת בתוספת של כ-9% לכל דירה, מרפסת שמש וחנייה. התמהיל יכלול בין היתר דירות גן, דירות פנטהאוז. משרד מיליק אדריכלים אמון על תכנון הפרויקט והצפי כי הפרויקט יקבל היתר בשנת 2026.

סמנכ”ל פיתוח עסקי ביעז יזמות, עו”ד עומרי דהן: "אנו שמחים לקדם במקביל מספר רב של מיזמי התחדשות עירונית בלב אזור הביקוש של ת"א. בזכות הניסיון בשטח והעבודה המאומצת, השגת הרוב הדרוש בכלל הפרויקטים התקדמה בצורה מהירה ואנו צופים כי הביצוע בפועל יחל בעוד כשנתיים. אנו נמצאים כיום לקראת קידום מספר רב של פרויקטים נוספים ברובעים 3-4 של תל אביב וכן בהתמקדות בפינוי בינוי באזורים נוספים בעיר".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:תוכנית הרובעיםרובע 3רובע 4יעז יזמות ובניהעומרי דהן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...