שלמה קרסו, ממייסדי קבוצת קרסו, הלך לעולמו בגיל 98

שלמה היה אחד מארבעת האחים שניהלו את החברה במשך עשרות שנים, שימש כדירקטור בקרסו נדל"ן ובקרסו מוטורס עד יום מותו ונמנה על בעלי השליטה בחברות

שיתוף הכתבה
שלמה קרסו (קרסו) שלמה קרסו (קרסו)

שלמה קרסו , ממייסדי קבוצת קרסו ואחד מארבעת האחים שניהלו את החברה במשך עשרות שנים, הלך לעולמו והוא בן 98. שלמה שימש כדירקטור בקרסו נדל"ן ובקרסו מוטורס עד יום מותו ונמנה על בעלי השליטה בחברות. 

שלמה השאיר אחריו שתי בנות – יוני גולדשטיין, המכהנת כיו"ר הדירקטוריון של קרסו נדל"ן ודירקטורית בקרסו מוטורס, ואורלי חושן, המשמשת כדירקטורית בחברות הקבוצה וכן שישה נכדים ושמונה נינים. 

חברת קרסו נוסדה ב־1933 על ידי משה (מואיז) קרסו. שלמה היה השלישי מבין ארבעת בניו של משה שנכנסו לעבוד בחברה שהקים שפעלה בתחומי הרכב והנדל"ן. חיים קרסו היה הבן הבכור, אחריו אריה, שלמה, ובנימין ז"ל. לימים שינו האחים את שם החברה ל"קבוצת בני משה קרסו" אותה ניהלו מתחילת שנות ה-60 של המאה הקודמת ועד לתחילת שנות ה-2000, אז העבירו את שרביט הניהול לילדיהם, בני הדור השלישי. 

שלמה היה האחרון מבין האחים שנותר בחיים וזכה לראות את התפתחות העסקים המשפחתיים בהובלת בני הדור השלישי . 

מקבוצת קרסו נמסר: "קבוצת קרסו, הנהלת החברה והעובדים, מרכינים ראשם על לכתו של שלמה קרסו, ממייסדי הקבוצה. שלמה היה מעמודי התווך של הקבוצה והאחרון מבין ארבעת בניו של המייסד- משה קרסו ז"ל, שניהלו את החברה במשך עשרות שנים. קיבלנו בצער רב את ההודעה על מותו". 

 

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קרסוקרסו נדל"ןקבוצת קרסו
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...