רשמית: דרור נגל עוזב את אזורים לאחר 6 שנים בתפקיד המנכ"ל

עדכון - 3 ימים לאחר שהחברה דיווחה כי טרם התקבלה החלטה על סיום כהונה, היום דיווחה כי נגל חדל לכהן כמנכ"ל • מנהל הכספים ערן ענבים ימלא מקום המנכ"ל .

שיתוף הכתבה
(קרדיט Depositphotos)(קרדיט Depositphotos)

רשמית: דרור נגל, מנכ"ל חברת אזורים ב-6 השנים האחרונות, מסיים את תפקידו בחברה באופן מיידי. שלושה ימים אחרי שהחברה דיווחה לבורסה בת"א כי טרם התקבלה החלטה בדבר סיום כהונה, היום (ה') היא מדווחת כי נגל חדל לכהן כמנכ"ל לאלתר. בדיווח מצבת הנהלה ונושאי משרה היא עדכנה כי מנהל הכספים ערן ענבים ייקח על עצמו את תפקיד ממלא מקום המנכ"ל בפועל עד למציאת מחליף. הרשי פרידמן הוא יו"ר החברה, משה קורן הוא מנהל פיתוח עסקי.

נגל מסר עם ההודעה של הפרישה, כי "אני חש גאווה לאחר כשש שנים שבהן כיהנתי כמנכ"ל אזורים, והצלחתי להוביל את החברה להישגים משמעותיים בשוק תחרותי במיוחד. כיום החברה נמצאת במקום בטוח יותר מאשר הייתה לפני שש שנים, גם בזכות עבודה מאומצת של מנהלים ועובדים מצוינים. החלטתי לאחר התקופה הנהדרת הזו שאני בשל לשלב הבא בקריירה שלי".

נציין, כי אנחנו נמצאים בתקופת דוחות לרבעון הרביעי של 2018 ולשנה כולה, ולא מן הנמנע כי סיום דרכו של נגל בחברה קשורה לביצועים הכספיים של אזורים. ההתפטרות היתה ברקע כבר תקופה לא קצרה, וההחלטה נפלה. בחברה דיווחו כי סיום ההעסקה היה בהסכמת שני הצדדים.

הנה ראיון שביצענו עם נגל לפני מספר חודשים במסגרת "פודקאסט מגדל בבל", שבו נגל מדבר על האתגרים.

נציין, כי נגל עלה לכותרות בתקופה האחרונה כשיצא נגד תוכנית מחיר למשתכן של משה כחלון, ושר האוצר יצא נגדו בחזרה בכל פורום שבו דיבר. רק בחודש שעבר כחלון כינה את נגל אינטרסנט שרק רוצה להרוויח על חשבון הציבור, וטען שנגל אמר שיעשה הכל שכחלון לא יהיה שוב שר אוצר. לאחר פרסום ההערכות לעזיבת נגל את אזורים, כחלון ומפלגת כולנו מיהרו לצייץ בטוויטר ציוץ שכולו שמחה לאיד נגד נגל:

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מחיר למשתכןמשה כחלוןאזוריםהבורסה בתל אביבמגדל בבלדרור נגל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...