קבוצת חג'ג': ירידה של 68% ברווח הנקי ברבעון, 7 מיליון נמחקו בגלל הקשיים של סלינה

לפי הדוחות של החברה, ההכנסות ברבעון השני של 23 הסתכמו בכ-72 מיליון ₪, גידול של 43% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי במחצית הראשונה של 23 - כ-146 מיליון ש"ח, עלייה של 146% לעומת המחצית הראשונה אשתקד

שיתוף הכתבה
תמיר אמר, מנכ"ל קבוצת חג'ג (שלומי יוסף) תמיר אמר, מנכ"ל קבוצת חג'ג (שלומי יוסף)

הרווח הנקי של קבוצת חג'ג ברבעון השני של 2023, הסתכם בכ-16 מיליון ₪, לעומת כ-50 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, ירידה של 68%. הרווח הנקי הסתכם במחצית הראשונה של 2023 בכ-146 מיליון ש"ח לעומת כ-55 מלש"ח במחצית הראשונה של שנת 2022, כך לפי דוחותיה של חג'ג' לרבעון השני ולמחצית הראשונה של שנת 2023, עלייה של 165%. 

עוד היא מדווחת כי הכנסות הקבוצה ברבעון השני ב-23 הסתכמו בכ-72 מיליון ₪, גידול של 43% לעומת הרבעון המקביל אשתקד (כ-51 מיליון ₪) וגידול של 76% לעומת הרבעון הראשון של 23, אז הסתכמו ההכנסות ב-41 מיליון ₪. בנוסף מדווחת הקבוצה כי מתחילת הרבעון השני ועד למועד פרסום הדוח שיווקה החברה 10 דירות במגוון פרוייקטים  (6 חוזי מכר ועוד 4 בקשות הצטרפות) .

כמו כן במהלך חודש אוגוסט ביצעה החברה גיוס אג"ח בהיקף של יותר מ-70 מיליון ש"ח. כחלק מהמשך קידומם של כמה פרויקטים שנמצאים ביישורת האחרונה לקבלת היתרי בנייה, פועלת הקבוצה לקידום אותם ההיתרים הדרושים לצורך התחלת הבנייה בהיקף של מאות יחידות דיור: בשד"ל יוקם פרוייקט המשלב 320 חדרי מלון ו-120 יחידות דיור, בבבלי יוקם מגדל הכולל 247 יחידות דיור, וברחוב איינשטיין יוקמו מגדלים ובניינים מרקמיים כחלק ממתחם הכולל יותר מ-500 יחידות דיור וכ-13,500 מ"ר למסחר. 

הקבוצה מתייחסת גם למיזם המשותף שלה עם סלינה, שנכנסה לקשיים לאחרונה, במתחמים בישראל ומציינת בדוחות כי היא עוקבת אחרי סבב הגיוסים שסלינה החלה לבצע כחלק ממהלך מתוכנן של גיוסים, וכי היא מעודדת מתהליך ההתייעלות של סלינה הממוקד בתפוסות ורווחיות. עוד מדגישה קבוצת חג'ג' כי הפעילות המשותפות של הצדדים מבוצעת רק בפרויקטים בישראל והחברה פועלת לשיפור הבטוחות ביחס להשקעותיה בפרויקטים המשותפים. עם זאת החברה מחקה 7 מיליון שקל בגלל הקשיים של סלינה. 

תמיר אמר, מנכ״ל קבוצת חג׳ג׳ ייזום נדל״ן: "ברבעון השני הורגשה התאוששות קלה בהתעניינות רוכשי הדירות ובקצב רכישתן. ובמקביל כחלק מהאסטרטגיה ארוכת הטווח שלנו אנחנו מקדמים בנייה בשנה הקרובה של מאות יחידות דיור באזורי ביקוש מרכזיים בתל אביב. גם גיוס האג״ח שבוצע החודש מצביע על האמון הרב שהמשקיעים נותנים בקבוצה״. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת חג'ג'רבעוןתמיר אמרחג'ג'
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...