חדשות הנדל"ן: 75 דונם שטחים פתוחים יוחזרו לציבור, כנס מהנדסי ואדריכלי הערים ומינוי חדש ב-Club 65

המועצה הארצית לתכנון ולבנייה אישרה להחזיר לציבור 75 דונם של שטחים פתוחים בשטחה של מועצת חוף הכרמל, שנשמרו לטובת הטיפול בגז טבעי ביבשה. בספטמבר בכירים בענף הנדל"ן יתכנסו בקיבוץ אילות, במסגרת הכנס השנתי של מהנדסי ואדריכלי הערים. שירי אבן זהב מונתה למנהלת שיווק ומותג של רשת Club 65

שיתוף הכתבה
ראש מטה התכנון הלאומי נתן אלנתן (אביגיל מתתוב)ראש מטה התכנון הלאומי נתן אלנתן (אביגיל מתתוב)

75 דונם של שטחים פתוחים יוחזרו לציבור 

המועצה הארצית לתכנון ולבנייה אישרה להחזיר לציבור 75 דונם של שטחים פתוחים שנשמרו לטובת הטיפול בגז טבעי ביבשה. 
בנוסף, הוחלט כי ישוחררו יותר מ-19,000 דונם בשטח הימי. זאת, במסגרת דיון שנערך במועצה בתוכנית המתאר הארצית לקבלה וטיפול בגז טבעי מתגליות בים ועד למערכת ההולכה הארצית. השטח שיוחזר לציבור ממוקם ליד תחנת הכח חגית, בסמוך לצומת אליקים בתחום המוניציפלי של המועצה האזורית חוף הכרמל.

לאחר ששמעה את עמדת משרד האנרגיה והתשתיות, את נציגי משרדי הממשלה, את נציגי הרשויות המקומיות, חברת נתג"ז ובעלי רישיונות לאספקת גז טבעי וגופים, המועצה הארצית החליטה לצמצם את שטחה של תחנת הקבלה חגית בכ-75 דונם (ואת חלקו הדרומי של המתחם הימי הצפוני בכ-19,400 דונם). 

במסגרת תמ"א 37 ח', נשמרו שני מכלולים לטובת טיפול בגז טבעי ובתוצריו, כאשר כל מכלול כולל פוליגון יבשתי ופוליגון ימי. אלא שבפועל, רק חלק קטן יחסית מהשטחים נוצלו: הפוליגון הצפוני שממזרח לתחנת הכוח "חגית" ושטחים בפוליגון הימי הצפוני. לאחר עבודה שהתבצעה ברשות הגז הטבעי במשרד האנרגיה והתשתיות שבחנה את צרכי משק הגז הטבעי לטווח הקצר והארוך, התקבלה, כאמור, ההחלטה להחזיר שטחים אלה מתוך התמ"א לשימושם הקודם

כנס איגוד מהנדסי ואדריכלי הערים יתקיים בספטמבר 

ב-4-9 בספטמבר בכירי הנדל"ן בישראל יתכנסו בקיבוץ אילות, במסגרת הכנס השנתי של מהנדסי ואדריכלי הערים. הכנס יעסוק בשאלות המקצועיות והמרכזיות בעולמות התכנון, ההנדסה והבנייה.

המושב המרכזי של הכנס יעסוק באחד האתגרים המשמעותיים של כל מי שעוסק בנדל"ן ובתכנון בישראל, השינויים התכופים והתיקונים המרובים בחוק התכנון והבנייה. תחת הכותרת " חוק התכנון והבנייה לאן? ידונו וינסו לתת מענה יו"ר מטה התכנון במשרד הפנים נתן אלנתן; ראש מינהל משפט וכנסת במרכז השלטון המקומי, עו"ד מירה סלומון ועורכי הדין שלום זינגר (יועמ"ש פורום ה-15) ואייל מאמו (משרד עו"ד אגמון).

צחי כץ (שיר נוימן)צחי כץ (שיר נוימן)

מושבים מרכזיים נוספים יתמקדו באתגרי התכנון במדינה מצטופפת, תובנות בניהול מגה פרויקטים, אתגרי המהנדסים בעידן הבינה המלאכותית, האופי השונה בין הערים בהתייחסות להתחדשות עירונית, תכנון המטרו, העבודה בנמלים וכן שולחן עגול בהשתתפות בכירים במנהל התכנון. לצד הפאנלים וההרצאות תתקיים לאורך כל ימי הכנס תערוכת מציגים עם הטכנולוגיות והחידושים העדכניים בתעשיית ההנדסה והתכנון. כן יוענק אות יקיר האיגוד לשנת 2023.

צחי כץ, יו"ר איגוד מהנדסי ואדריכלי הערים, הוסיף: "כבכל שנה אנחנו מקיימים בקיץ כנס גדול ומשמעותי שמרכז את הנושאים המקצועיים והבוערים המעסיקים את מהנדסי הערים ואדריכלי הערים, ולמעשה את כל מי שעוסק בנדל"ן, במשך כל ימי השנה. מי שיגיע לכנס יזכה לכנס איכותי ומקצועי, בהשתתפות מומחים והעוסקים בדבר. זאת הזדמנות מצויינת למהנדסי ולאדריכלי הערים להיפגש, להתעדכן ולהעשיר את הידע ברמה הגבוהה ביותר".

שירי אבן זהב מונתה למנהלת שיווק ומותג של רשת Club 65

שירי אבן זהב מונתה למנהלת שיווק ומותג של רשת Club 65 - קונספט מגורים לבני 60 פלוס. אבן זהב שימשה בשלל תפקידי ניהול בכירים, ביניהם סמנכ"לית שיווק רשת מועדוני הבריאות והכושר לנשים סטודיו סי, סמנכ"לית שיווק ומכירות במכללת הנדסאים תל אביב אפקה; 

לדברי שירה אורן נחמיאס, משנה למנכ"ל קבוצת אורנים, "אנו מקבלים בברכה את שירי אבן זהב שמצטרפת לשדרה הניהולית של קבוצת אורנים. ניסיונה העשיר בתחום השיווק ומועדוני הלקוחות יסייע למימוש המטרות העסקיות של הקבוצה ולהגשמת קונספט המגורים שלנו לאוכלוסיית בני ה-60 פלוס".

רשת Club 65 מציעה קונספט מגורים לבני 60 פלוס, שרוצים להנות מריזורט ומחיי קהילה עשירים כולל אוכל טוב, חדר כושר, ספא ובריכות שחייה, אולמות להרצאות, סטודיו לאומנות, קולנוע פרטי, מרכז עסקים וחדרי ישיבות, בית כנסת, ואפשרויות לאירוח של בני המשפחה שיבואו לבקר.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מתכנניםחדשות הנדל"ןצחי כץנתן אלנתןאדריכלים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...