בוני התיכון נבחרה לבנות 170 דירות בפינוי בינוי בנתניה

מדובר במתחם המתפרש על 3 דונם ברחובות טשרניחובסקי והגליל, ובו ייהרסו 4 בניינים עם 48 דירות ישנים וייבנה מגדל של 15-17 קומות ובניין נוסף בן 15 או 7 קומות. אישור התוכנית נמצא בסמכות הוועדה המקומית נתניה

שיתוף הכתבה
רן מלאך, מנכ"ל בוני התיכון התחדשות עירונית (דויד סקורי, קסם הדמיות)רן מלאך, מנכ"ל בוני התיכון התחדשות עירונית (דויד סקורי, קסם הדמיות)

בוני התיכון נבחרה על ידי נציגות הדיירים לבנות פרויקט פינוי בינוי בנתניה, ברחובות טשרניחובסקי והגליל. מדובר במתחם המתפרש על 3 דונם ובו יפונו 4 בניינים ישנים עם 48 דירות ובמקומם יוקמו 168 דירות חדשות בשתי  חלופות אפשריות: מגדל של 25 קומות ובניין נוסף של 15 קומות, או מגדל של 17 קומות ובניין מרקמי של 7 קומות. החברה החלה בחתימות ב-22 במאי ועד כה חתמו 43% מהדיירים. 

אישור התוכנית נמצא בסמכות הוועדה המקומית לתכנון ובנייה נתניה, אשר הנה ועדה עצמאית מוסמכת ולכן אינה דורשת את אישור הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה. הוצאת הפרויקט אל הפועל כפופה, בין היתר, להתקיימות תנאים מתלים ובכללם השלמת החתמת יתר בעלי הזכויות בפרויקט, שינוי תב"ע , הכרזת המתחם כ"מתחם פינוי בינוי במסלול מיסוי" וכן תנאים נוספים המקובלים בפרויקטי פינוי בינוי.

החברה מציינת כי בשלב מקדמי זה טרם ניתן להעריך את המועד הצפוי להוצאת היתר בנייה. פרויקט זה מצטרף ל-49 פרויקטים נוספים של החברה בתחום ההתחדשות העירונית בהיקף של כ-24- אלף יחידות דיור, הנמצאים בשלבי החתמות, תכנון מתקדמים או בנייה וכן לפרויקטים נוספים שהחברה מקדמת בתחום 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רן מלאךבוני התיכון התחדשות עירוניתנתניהפינוי בינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...