המגדל הגבוה בתולדות חולון: אושרה תוכנית הפינוי-בינוי של קרסו ושותפיה במרכז העיר

הוועדה המקומית אישרה את תוכנית החברה יחד עם היזמים לוינסקי וארביב לבנות 840 דירות במתחם ראש פינה בעיר בשלושה בניינים שהגבוה בהם מתנשא ל-35 קומות, במקום 242 דירות קיימות. עוד כולל הפרויקט כ-4,290 מ"ר למסחר ותעסוקה. צפי ההכנסות מהפרויקט - כ-1.22 מיליארד שקל

שיתוף הכתבה
הדמיית מתחם ראש פינה חולון (Viewpoint)הדמיית מתחם ראש פינה חולון (Viewpoint)

קרסו נדל"ן מדווחת היום (ב') לבורסה בתל אביב כי הוועדה המקומית חולון אישרה את התוכנית שמקדמת קרסו בשיתוף היזמים יוסי לוינסקי וברוך אופיר ארביב, על פני שטח של כ-25 דונם ברחוב ראש פינה 5-23 שבשכונת נאות שושנים-קריית אילון במרכז העיר. קרסו צופה כי ההכנסות הצפויות מהפרויקט יסתכמו בכ-1.22 מיליארד שקל וכי הרווח הגולמי יסתכם בכ-232 מיליון שקל. חלקה של החברה בפרויקט הוא 50%.

במסגרת התכנית אישרה הועדה הריסה ופינוי של 242 דירות ו- 5 יחידות מסחר קיימות, ובנייה של 838 דירות חדשות בשלושה מבנים, בהם מגדל של 35 קומות ושני מבנים נוספים בני 10 ו-20 קומות, המקיפים חצר משותפת. עוד צפוי הפרויקט לכלול 4,290 מ"ר לתעסוקה ומסחר, שטחים למבני ציבור ושטחים ירוקים.

עוד דווח כי השותפות כבר השיגו את הסכמתם של 80% מבעלי הדירות במתחם ופועלים כעת על מנת לקדם תכנית עיצוב ופיתוח ולהוצאת היתרי בנייה מכוח התוכנית. אדריכל הפרויקט הוא אריאל גושן ממשרד גושן אדריכלים, והתב"ע קודמה בשיתוף הוועדה המקומית של עיריית חולון.

הפרויקט ממוקם במרכז העיר חולון, לאורך חלקו המזרחי של רחוב ראש פינה, בסמוך לרחוב ההסתדרות, מתחם קניון חולון וקריית החינוך גאולים. הוא רחוק כ-500 מ' מתחנת הקו הירוק של הרכבת הקלה העתיד לעבור ברחוב אריה שנקר, וכן במרחק של כ-500 מ' מתחנת קו המטרו M3, ברחוב גולדה מאיר פינת הופיין.

קרסו נדל"ן, זרוע הנדל"ן של קבוצת קרסו, פועלת בתחומי הנדל"ן המניב והנדל"ן למגורים, בייזום, תכנון והקמה של מתחמי מגורים, מתחמי התחדשות עירונית במרכזי ערים ובפעילות של נדל"ן מניב. חברת קרסו נדל"ן הינה חברה ציבורית שמניותיה נסחרות בבורסה בת"א לפי שווי של כ-1.4 מיליארד שקל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קרסו נדל"ןיוסי לוינסקיחולוןברוך אופיר ארביב
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...