צפו: בניין בן 3 קומות במרכז תל אביב נהרס במסגרת פרויקט של ברוש

כשנה אחרי שבניין בלוך 36 נהרס, הגיע תורו של הבניין השכן בלוך 34, שכלל 3 קומות עם 13 יח"ד. לאחר שפונה מיושביו נהרס הבניין שסמוך לכיכר רבין במרכז העיר, ובמקומו ייבנו 8 קומות עם 27 יח"ד

שיתוף הכתבה
הריסת הבניין השני של ברוש ברחוב בלוך בתל אביב (ינאי אלפסי) הריסת הבניין השני של ברוש ברחוב בלוך בתל אביב (ינאי אלפסי)

בשבוע שעבר הרסה קבוצת ברוש את הבניין הוותיק ברחוב בלוך 34 בתל אביב, לאחר שזה פונה מדייריו. הבניין כלל 3 קומות עם 13 יחידות דיור. במקומו תבנה החברה פרויקט בוטיק שעדיין נמצא בשיווק ויכלול 8 קומות עם 27 יח"ד. 

כשבועיים לפני ההריסה, הוצגה בבניין תערוכה שהעמידה קבוצת סטודנטים אמנים מכל רחבי הארץ על המצב במדינה. הבניין המדובר הוא השני מתוך שלושה בניינים שהחברה יוזמת ומשווקת, בלוך 32-34-36. 

הבניין הראשון, בלוך 36, נהרס לפני קצת יותר משנה ובימים אלה נמצא במקומו בבנייה מתקדמת פרויקט שיכלול 7 קומות עם 16 יח"ד.  בנייני הבוטיק בלוך 32-34-36, ממוקמים בין כיכר רבין לבין כיכר המדינה, במרחק הליכה רגלית ממרכז העיר. 

להריסה הגיעו ניר ברוש - מייסד ומבעלי קבוצת ברוש, אורעד יצחקי - מנכ״ל הזרוע היזמית של הקבוצה ועדית פרידמן - סמנכ"לית השיווק והמכירות. כמו כן, נערך האירוע בנוכחות מנהלי החברה ועובדיה, האדריכלים, עורכי הדין, הרוכשים החדשים וכמובן דיירי הבניין הוותיקים שהגיעו להשתתף בהריסה.

קבוצת ברוש היא חברה מבצעת ויזמית עם ניסיון של שלושה עשורים, יוזמת, מתכננת ומקדמת באמצעות "ברוש ניר יזמות", פרויקטים במתווה של התחדשות עירוניתתמ"א 38/2 (הריסה ובנייה מחדש),בין היתר בתל אביב, רמת השרון, הרצליה וכפר סבא. 

בעלי החברה ניר ברוש ואילת גונן ברוש מסרו: "אירוע הריסה הוא גם אירוע של התחלה חדשה. לאחר קצת יותר משנה שבו נהרס הבניין הישן הראשון בבלוך 36, אנו נרגשים לצאת לדרך חדשה עם הריסתו של המבנה השני בבלוך 34. בניית הבניינים מביאה לחידוש האזור והסביבה וכל זאת לצד העובדה שאנו זוכרים ומוקירים את ההיסטוריה של הבניין הישן. רחוב בלוך מתחדש - מדובר בנקודת ציון משמעותית עבור דיירי הבניין הוותיקים, זהו הרגע שבו החלום שלהם יוצא לדרך אל עבר ביתם החדש, לאחר שנים של מגורים, זיכרונות וחוויות שצברו במבנה הוותיק והאהוב".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת ברושכיכר המדינההריסת בנייןניר ברושרחוב בלוך
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...