כחלון לתושבי שדרות: "ללא מחיר למשתכן לא תהיה לכם דירה"

שיתוף הכתבה
השר משה כחלון השר משה כחלון

שר האוצר משה כחלון ושרת הבינוי והשיכון ד"ר יפעת שאשא ביטון, הגיעו אתמול (ד') לשכונת נאות שקמה שבשדרות, שם השתתפו בטקס קביעת המזוזה בבניין חדש המוכן לאכלוס - בניין שנבנה במסגרת תוכנית מחיר למשתכן בעיר. הבניין הוא אחד הראשונים שבנייתם הסתיימה במסגרת הפרויקט, והוא מוכן כשנה וחצי לפני המועד הכתוב בחוזה – יולי 2020.
בסך הכול מתוכננות לקום במסגרת הפרויקט 373 יחידות דיור. 50 משפחות קיבלו אתמול את המפתח לדירתן, ועוד 50 יקבלו אותו בזמן הקרוב.

בטקס קביעת המזוזה השתתפו המשפחות הזוכות, השר כחלון, השרה שאשא ביטון וראש עיריית שדרות, אלון דוידי. שר האוצר בחר בנאומו במהלך הטקס לתקוף את הגורמים אשר מנסים, לטענתו, לעצור את תוכנית מחיר למשתכן ומעוניינים שיסיים את תפקידו כשר האוצר. "מחיר למשתכן נולד בעקבות משבר דיור, בעקבות עליית מחירים מטורפת", אמר שר האוצר. " לא הייתה שום ברירה אלא לעשות צעד דרמטי. לצערי, היום אנחנו שומעים קולות שמדברים על כך שהולכים להפסיק את מחיר למשתכן. אבי ניסנקורן, שרואה עצמו כשר האוצר הבא, כבר הודיע שהוא מחפש אלטרנטיבות".

"האלטרנטיבה למחיר למשתכן היא שהילדים שלכם היו גרים בשכירות", פנה כחלון אל המשפחות שנכחו בטקס. "שהסוחרים היו מוכרים במחירים גבוהים, שלא תהיה לכם דירה. אני מודיע מכאן: פרויקט מחיר למשתכן לא ייפסק - לא בשדרות, לא באופקים, לא ברעננה, לא בכפר סבא ולא בנתניה".

השר המשיך לתקוף גורמים שונים במשק, כדוגמת חברות בנייה ותאגידים, בנקים ושאר "קבוצות כוח אדירות הפועלות נגדנו", כדבריו. הוא אף התייחס לניסיונות האיחוד של מפלגות שונות לקראת הבחירות, וטען שלאותם גורמים לא אכפת משדרות או מהזוגות הצעירים. "אותם גורמים טוענים שאנחנו מפריעים להם, אבל אנחנו לא: אנחנו עוזרים לציבור, למעמד הביניים, למשפחות החלשות, לחיילי צה"ל. לא כל אחד זוכה לדירה חדשה, זו זכות – ואין זה משנה אם מדובר במחיר למשתכן או לא", סיכם השר.

שרת הבינוי והשיכון אמרה בטקס: "משפחות חדשות מגיעות לביתם החדש בעיר המדהימה שדרות. השמחה הזאת שייכת לא רק לזוגות הצעירים, אלא גם לסבתות ולסבים, להורים. מפלגת כולנו תמשיך להילחם למען הזוגות הצעירים, ולנצח למען הזוגות הצעירים. אנחנו זוכרים מאיפה באנו ואת מי אנחנו משרתים".

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:משה כחלוןיפעת שאשא-ביטוןשכונת נאות שקמה בשדרותאלון דוידיתוכנית מחיר למשתכן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...