"אני מוצא את עצמי יושב עם ליאונרדו דיקפריו ומנסה למכור לו פנטהאוז ב-15 מיליון דולר"

הפודקאסט "נדל"ן בראש צעיר" חוזר, הפעם עם אבישי נעמת, יזם ומנהל השקעות, שמספר לעומר ליבלינג על תחילת דרכו בענף, ניהול עסקאות, כניסתו לתחום התמ"א 38 והאיירבינ'בי, וגם על המפגש עם ליאונדרו דיקפריו

שיתוף הכתבה
נדל"ן בראש צעיר, עומר ליבלינג ואבישי נעמתנדל"ן בראש צעיר, עומר ליבלינג ואבישי נעמת

פרק נוסף של פודקאסט הנדל"ן "נדל"ן בראש צעיר" מבית מרכז הנדל"ן , והפעם מתארח בו עו"ד אבישי נאמן, יזם ומנהל השקעות. הוא שוחח עם עומר ליבלינג, ממנהלי קהילת הצעירים של מרכז הנדל"ן, וסיפר לו על תחילת דרכו בשוק הנדל"ן, על ניהול עסקאות, כניסתו לתחום התמ"א 38 והאיירבינ'בי, לייצוג קבוצת Wynn וגם על המפגש עם ליאונדרו דיקפריו.

להאזנה:

על ההתחלה סיפר: "מתחילים מהמקום שבו שאתה שואב נראטיבים, ערכים וסקרנות. אצלי זה היה שולחן השבת. בן להורים מהגרים מאפגינסטן ומאיראן, בשולחן השבת אתה שומע סיפורים, אבא מדבר על הימים שהיה סוחר, איך הוא התחיל בגיל 8, התחיל לקנות ולמכור על האופניים, ולא למד שפה אף פעם. אני קופץ 40 שנה קדימה, זה התחיל שם במקום שאתה סופג וסופג על יזמות והמון אמביציה והמון אומץ.

"התחלתי לעבוד במשרד עורכי דין. עשיתי תואר משולב, משפטים ו-MBA. האמת לא הייתי בטוח בכלל מה אני רוצה לעשות, הייתה נטייה לעשות משהו שיכול לכסות את העולמות, אם אני רוצה להיות עורך דין, או ביזנס. אז עשיתי תואר משולב והלכתי בתלם והתמחתי במשרד עורכי דין. היה לי כיף, אבל זה לא היה מה שחיפשתי. ידעתי את זה, סיימתי, ואז הייתי צריך לקבל החלטה, אם אני נשאר בעולם המשפטים. היציאה משם הייתה לענף היהלומים. הייתה הזדמנות, וזה סקרן אותי נורא. לא היה שום קשר לנדל"ן. זה היה אותו רצון לעשות דברים גדולים, לעשות משהו בינלאומי, להתעסק עם רעיונות גדולים וביצוע בלי לדעת איך זה ייראה".

"באותה נקודה שעזבתי, קיבלתי העלאה מטורפת במשכורת, החלטתי שיש לי דרייב לעשות משהו אחר והתפטרתי. באותה תקופה אני הקמתי קהילה בתל אביב סביב בית כנסת שהקמתי לתחייה. באותם ימים זה היה שנתיים-שלוש אחרי שהקהילה פרחה וכולם הכירו אותי.

"היה לי חבר, שאמר 'בוא נשב לקפה', אמר אני טס לניו יורק, כשאחזור מניו יורק נדבר. אמרתי לו - גם אני נוסע לארה"ב, אבוא איתך לניו יורק. שם הייתה ההתחלה. הוא קנה מספר בניינים בניו יורק עם משקיעים. הם כבר קיבלו את ההיתרים ולעשות את העבודות, להסב בנייני תעשייה לבנייני יוקרה בוטיקים מדהימים. לזה נחשפתי וזו הייתה הטעימה הראשונה שלי בנדל"ן.

"באיזשהו שלב שאני מסתובב ושואל שאלות ומביא ניואנס משלי, הוא אומר לי אתה יודע מה, אני רוצה שתתערב פה בדברים באמת. זו הייתה הצעה, בוא לעבוד איתי. אז קיבלתי החלטה בין לילה. שנה אחרי אני מוצא את עצמי יושב עם ליאונרדו דיקפריו, והמתווכת שעשתה עלינו רושם לא ברור בהתחלה. יושב איתו במשרד האדריכלים. ואני אומר לעצמי 'איזה קטע, אני מנסה למכור לו פנטהאוז ב-15 מיליון דולר ואיפה הייתי לפני שנה?"

על כניסתו לתחום האיירבינ'בי סיפר: "הייתה דירה ששכרתי ולפני ולא רציתי לגור בה, אמרתי אולי נעשה ממנה אייר בי אנד בי. התחלתי לחקור את זה וללכת את זה.   באותה תקופה זה לא היה כמו היום. זה היה מאד בתולי. איירבינ'בי מבוסס על ביקורות. ומישהו כתב לי ראיתי את הביקורות שלך ואני נפעם, יש לי סכום מסוים ואשמח שתעשה לי עבורי פרויקט איירבינ'בי. פתאום אני מוצא את עצמי גם בתחום התמא"א,, גם באייר בי אנד בי והייתי מאוד עסוק.

"הקפיצה הגדולה הייתה כשקיבלתי טלפון מחבר, יש לי זוג חבר'ה קנדים שנמצאים בארץ ומחפשים נכסים ואתה מכיר את העיר. זו הייתה קבוצת וויןף  קבוצה קנדית - משפחה שהיו בעלים של קניון ארנה. וזו הייתה הפגישה שממנה הכול התחיל". 
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:איירבינ'בינדל"ן בראש צעירעומר ליבלינגאבישי נעמת
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...