ב-130 מיליון שקל: עזריאלי רוכשת את המלון המיתולוגי הסלע האדום באילת

קבוצת עזריאלי הודיעה על רכישת המלון שהיה בשנות ה-60 אחד הפופולריים בעיר הנופש הדרומית, ובנוי על שטח של 9 דונם. בכוונת החברה לפעול בעתיד לתכנון מימוש זכויות הבנייה להקמת מלון חדש, שעלותו הכוללת מוערכת בכ-500-600 מיליוני שקלים. בעזריאלי לא צופים שהעסקה תשפיע באופן מהותי על רווחיה

שיתוף הכתבה
מלון הסלע האדום באילת (אלי אלון) מלון הסלע האדום באילת (אלי אלון)

קבוצת עזריאלי רוכשת את מלון הסלע האדום באילת - שנמצא בבעלות פרטית של שתי משפחות - תמורת 130 מיליון שקל. כך דיווחה החברה היום (יום ב') לבורסה. ההסכם שנחתם אתמול, כולל שטח של 9 דונם שעליו בנוי המלון, שממוקם לא רחוק מקניון מול הים המצליח, שנמצא בבעלות של עזריאלי. 

כחלק מהעסקה, הקבוצה רוכשת גם זכויות נוכחיות ועתידיות על המלון וכן את פעילות המלון והציוד בו וזכויות נלוות, בהן הסכם ניהול עם צד ג' לתפעול הנכס, הסכמים של המוכרת להפעלת קטע חוף הסמוך לנכס, כלל זכויות הקניין הרוחני של המוכרת בקשר עם המלון ועוד. 

יו''ר קבוצת עזריאלי, דנה עזריאלי (זיו קורן) יו''ר קבוצת עזריאלי , דנה עזריאלי (זיו קורן)
בכפוף להשלמת העסקה, בכוונת עזריאלי לפעול לתכנון מימוש זכויות הבנייה להקמת מלון חדש. בתקופת הביניים תמשיך החברה את פעילות הנכס במתכונתו הנוכחית. סך העלות הכוללת להקמת המלון החדש מוערך בכ-500-600 מיליוני שקלים. עזריאלי לא צופה שהעסקה תשפיע באופן מהותי על רווחי החברה. בכוונת עזריאלי לממן את הרכישה ממקורותיה העצמיים  או באמצעות מימון בנקאי או מוסדי.

מלון הסלע האדם היה מראשוני המלונות בעיר הנופש הדרומית והוקם בשנות ה-60 של המאה העשרים על ידי קבוצה שבה היה חבר איש העסקים אלי פפושדו. אז הוא היה אחד מהמלונות הגדולים והפופולריים בעיר, גם בשל מועדון הלילה שבו. בשנות השמונים של המאה ה-20 ירד המלון מגדולתו עקב כניסתן של הרשתות הגדולות. ב-2021 שכרה רשת קלאב הוטל את המלון כדי שישמש למגורים לעובדיה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עזריאליבתי מלוןאילת
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...