6 בניינים עם 170 דירות: אושרה להפקדה תוכנית פינוי בינוי בהרצליה

הוועדה המקומית בעיר אישרה תוכנית של חברת ICR, בשכונת הרצליה הצעירה שבדרום העיר, בפרויקט ששטחו 6.5 דונם. 114 דירות ישווקו על ידי היזם והשאר יינתנו כתמורה לדיירים. מנכ"ל החברה: "הרצליה נמצאת בתנופת פיתוח אדירה, ומושכת אליה אוכלוסייה צעירה, חדשה ואיכותית"

שיתוף הכתבה
הדמיה של הפרויקט בשכונת הרצליה הצעירה שבדרום העיר (אלכס לובימוב)הדמיה של הפרויקט בשכונת הרצליה הצעירה שבדרום העיר (אלכס לובימוב)

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בהרצליה אישרה להפקדה תוכנית פינוי-בינוי של חברת ICR ברחוב רבי עקיבא בשכונת הרצליה הצעירה שבדרום העיר. 

התוכנית, שכוללת הריסה של 56 יחידות דיור ובניית 170 יחידות דיור חדשות במקומן, אושרה בהליך מהיר, לאחר שהוגשה לוועדה לפני כשלושה שבועות, באמצע חודש מרץ, ואושרה להפקדה בערב פסח. 

על פי הודעת ICR, חברת בת של קנדה ישראל ICR, הרווח הגולמי הצפוי בפרויקט עומד על 60 מיליון שקלים, כאשר עלויות ההקמה עומדות על 240 מיליון שקלים וההכנסות הצפויות בפרויקט עומדות על כ-300 מיליון שקלים.

מורדי שבת, מנכל חברת ICR (אמיר לוי) מורדי שבת, מנכל חברת ICR (אמיר לוי)

הפרויקט, ששטחו 6.5 דונמים, ממוקם בין הרחובות רבי עקיבא, בן יהודה וגורדון, וכולל כרגע 4 בניינים שנבנו בשנות ה-60 של המאה שעברה: 2 בנייני רכבת (רבי עקיבא 9, 11),ו-2 בנייני H  (בן יהודה 96, גורדון 60),הכוללים בסך הכל 56 יחידות דיור. מבנים אלה צפויים להיהרס לטובת הקמת פרויקט מגורים הכולל 6 בניינים בני 7-9 קומות, הכוללים סך הכל 170 יחידות דיור.  

מתוך הדירות שייבנו, 114 ישווקו על ידי היזם, ויתר הדירות הן דירות התמורה לדיירים. כמו כן, חברת ICR תקים קרן מיוחדת באמצעותה תממן תחזוקה לזכאים.

התוכנית בהרצליה מצטרפת לתוכנית גדולה אחרת של חברת ICR שאושרה לפני פחות מחודש בשכונת קטמון בירושלים, בה יבנו 440 יחידות דיור במסגרת הליך של פינוי בינוי . גם אז התוכנית אושרה בזמן קצר של שנה ושלושה חודשים מאז הגשתה.

כמו כן לחברה פרויקטים נוספים בעיר הרצליה, ביניהם שניים אשר נמצאים בבנייה מתקדמת: פרויקט הדגל בשכונת הגפן, הכולל 400 יח"ד ב-8 בניינים, ופרויקט הרצליה B ברחוב המסילה, אשר כולל 54 יח"ד. בנוסף לכך, במתחם מעונות שרה מקדמת החברה פרויקט במסגרתו הורסים 186 יח"ד ובמקומן ייבנו 645 יח"ד וברחוב בר כוכבא 86 מקדמת פרויקט הכולל 75 יחידות דיור + שטח מסחר.

התוכנית נערכה על ידי ניר חן ממשרד חן אדריכלים NCA.

מנכ״ל ICR מורדי שבת, אמר היום כי תוך פחות מחודש מאז נקלטה בוועדה המקומית, אושרה להפקדה התוכנית ברחוב רבי עקיבא בהרצליה - וכי מדובר באישור תוכנית בזמן שיא ביחס לתוכניות אחרות בסדר גודל דומה.

"חברת ICR פעילה בהרצליה הן בעולמות ההתחדשות העירונית והן בפרויקטים יזמיים", הוסיף שבת. "הרצליה נמצאת בתנופת פיתוח אדירה וכבר היום מושכת אליה אוכלוסייה חדשה, צעירה ואיכותית. השילוב של התחדשות עירונית , מאפשר לשפר את איכות הדיור ואת איכות החיים של התושבים הוותיקים יחד עם יצירת ההזדמנות לבני הדור הצעיר של השכונה להמשיך ולגור בה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מגוריםנדל"ןהרצליהפינוי בינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...