ברקת תלווה לרותם שני 55 מיליון שקל לטובת קרקע ביפו

מדובר בהלוואת גישור נושאת ריבית משתנה בשיעור שנתי של ריבית הפריים בתוספת של 3%-4%. זאת לטובת מיחזור הלוואה שהועמדה על ידי רותם שני לבעלי הזכויות בקרקע ברחוב יפת. קרן ההלוואה תיפרע בתשלום אחד בעוד 24 חודשים, עם אפשרות להארכה בעוד 12 חודשים

שיתוף הכתבה
מנכ"ל ברקת, עדי גזית (אלי דסה)מנכ"ל ברקת, עדי גזית (אלי דסה)

חברת אשראי הנדל"ן ברקת, בניהולו של עדי גזית, התקשרה ביום ה' האחרון בהסכם להעמדת הלוואת גישור בסך 55 מיליון שקל לרותם שני. מדובר בהלוואה נושאת ריבית משתנה בשיעור שנתי של ריבית הפריים , בתוספת 3%-4% ובתוספת מע"מ, שתשולם בתשלומים רבעוניים שוטפים. הלוואת הגישור היא לטובת לטובת מיחזור הלוואה שהועמדה על ידי רותם שני לבעלי הזכויות בקרקע. ההלוואה תועמד כנגד רישום שיעבוד ראשון על קרקע ברחוב יפת ביפו לטובת החברה, וכן שעבודים וביטחונות נוספים כמקובל בעסקאות מימון של החברה, ובהתאם להוראות הסכם המימון. קרן ההלוואה תיפרע בתשלום אחד בתוך 24 חודשים. רותם שני רשאית להאריך את תקופת ההלוואה ב-12 חודשים נוספים.

בחודשים האחרונים התקשרה ברקת בהסכמים נוספים: להעמדת אשראי בסך כולל של כ-270 מיליון שקל, לרבות מימון בסך של עד 145 מיליון שקל לפרויקט המשרדים אוניקס, שעיקרו הקמת שני בנייני משרדים למטרות תעסוקה ומסחר בני 12 קומות כל אחד, מעל קומת קרקע, וקומת חניה על מקרקעין המצויים בקריית אונו, בסמוך לצומת סביון; הלוואת גישור בסך כ-40 מיליון שקל לחברה יזמית, לצורך מימון השלמת רכישת קרקע בראש העין שבה זכתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל (רמ"י); הלוואת השלמת הון עצמי (מזנין) בסך כ-40 מיליון שקל לפרויקט לליווי בנייה למגורים בכפר סבא; הלוואת גישור בסך כ-50 מיליון שקל כנגד קרקע בגבעת שמואל ועוד.

השבוע גם פרסמה ברקת את תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי ול-2022 כולה. הכנסות המימון ב-2022 טיפסו בכ-123% לכ-65.5 מיליון שקל, לעומת כ-29.4 מיליון שקל ב-2021. הכנסות המימון נטו ב-2022 זינקו בכ-168% לכ-29.2 מיליון שקל, לעומת כ-10.9 מיליון שקל ב-2021. הרווח הנקי ב-2022 הסתכם בכ-11.7 מיליון שקל, לעומת כ-2.5 מיליון שקל ב-2021, זינוק של יותר מפי ארבעה. הזינוק ברווח נבע מהעלייה בהיקפי הפעילות, וכן מהשפעה חיובית של עליית המדד. 

לדברי גזית, "ברקת ממשיכה לפעול לקידום מהיר ויעיל של הענקת הלוואות שיאפשרו לקדם פרויקטים בכל הסגמנטים בתחום הנדל"ן. את 2022 אנו מסכמים בימים אלה כשנה של צמיחה והתקדמות משמעותית, המתבטאת בגידול משמעותי ברווחי החברה".  עו"ד יוני שטיינמץ ממשרד עו"ד ליפא מאיר ליווה את ברקת בעסקה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עדי גזיתרותם שני יזמות והשקעותברקת מימון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...