קבוצת חג'ג' תגדיל את שטחי המסחר והמלונאות במרינה הרצליה מ-7,500 ל-51 אלף מ"ר

הוועדה המקומית המליצה לאשר את הגדלת זכויות הבנייה בשטח שסמוך למלון ריץ קרלטון. גודל השטח הוא כ-10 דונמים, וכיום יש עליו 100 מקומות חניה. בנוסף להגדלת השטחים ל-51 אלף מ"ר, ניתן יהיה גם לבנות 16 אלף מ"ר של שטחים תת-קרקעיים

שיתוף הכתבה
צחי ועידו חג'ג' (שי תמיר)צחי ועידו חג'ג' (שי תמיר)

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה הרצליה אישרה לקבוצת חג'ג' להגדיל את זכויות הבנייה על המקרקעין במרינה הרצליה שבשליטתה (75%),ל-51 אלף מ"ר ברוטו מסחר ומלונאות.  כך לפי הודעת החברה הבוקר (ה') לבורסה. 

אתמול התקבלה החלטת הוועדה המקומית להמליץ על התוכנית לוועדה המחוזית בהתקיים התנאים המקובלים, בהם הגדלת השטחים הפתוחים וקביעת הוראות בקשר לחניה ובטיחות. תוקף החלטת הוועדה המקומית להמליץ על הפקדת התוכנית בתנאים, הוא לשנה אחת בלבד ממועד ההחלטה. לאחר מכן, ואם לא כל התנאים מולאו במהלך השנה, תחזור הוועדה המקומית לדון בתוכנית, ותחליט אם להמליץ על ביטולה או על הפקדתה בתנאים.

התוכנית היא להגדלת השטחים במקרקעי הפרויקט  הסמוכים למלון ריץ' קרלטון, כך שבכפוף לאישור התוכנית על ידי הוועדה המחוזית וקבלת כלל ההיתרים הנדרשים על פי דין, אם יתקבלו, אפשר יהיה להקים בו שטחי מלונאות ומסחר עיליים בשטח כולל כאמור של כ-51 אלף מ"ר ברוטו, וכן כ-16 אלף מ"ר ברוטו שטחים תת-קרקעיים, מתוכם 1,500 מ"ר לשימושים עיקריים.

המרינה בהרצליה (By Amos Meron - Own work, CC BY-SA 3.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=23479333)המרינה בהרצליה (By Amos Meron - Own work, CC BY-SA 3.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=23479333)

על פי התב"ע הנוכחית החלה על המקרקעין, שייעודה תיירות ו/או אכסון מלונאי, סך כל  שטחי הבנייה בו הוא 7,525 מ"ר עיקרי, הכוללים שטחי דירות נופש ושטחים ציבוריים שישמשו את יחידות הנופש, וכן וכ-100 חניות.

ב-29 בדצמבר 2016 הושלמה עסקה שבמסגרתה רכשה קבוצת חג'ג' את השליטה במקרקעין (75%) תמורת 80 מיליון שקל בתוספת מע"מ, באמצעות החברה הבת רג'נסי, מאזורים וקנדאל. שטחם הכולל של המקרקעין הוא כ-10 דונמים, והם כוללים 100 מקומות חניה בנויים. ב-2018 פורסם כי השחקן ליאונרדו דיקפריו יחזיק ב-10% מהמלון, והיתרה נמצאת בידי האחים אחיקם וליאור כהן.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת חג'ג'האחים חג'ג'ריץ קרלטוןהמרינה בהרצליהרג'נסי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...