תוספת של 4,000 יחידות דיור: שר השיכון חתם על הסכם פיתוח עם ראש עיריית בית שאן

ההסכם כולל גם 470 אלף מ"ר שטחי תעסוקה ומסחר ומבני ציבור, שיתווספו לעיר בשנים הקרובות. מימוש התוכניות שהסכם צפוי להגדיל את אוכלוסיית העיר בכ-70%. במקביל, תתחייב עיריית בית שאן להוביל תהליך תכנון יעיל המלווה בצמצום ביורוקרטיה ומתן היתרי בנייה

שיתוף הכתבה
בית שאן (By Omer berner - Own work, CC BY-SA 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=36860210)בית שאן (By Omer berner - Own work, CC BY-SA 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=36860210)

שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף, חתם היום על הסכם פיתוח עם עיריית בית שאן, שיגדיל את אוכלוסיית העיר ב-70%. הסכם הפיתוח שנחתם היום כולל בניית כ-4,000 יחידות דיור חדשות בעיר, הקמת מוסדות ציבור, שטחי מסחר ותעסוקה. במקביל, תתחייב עיריית בית שאן להוביל תהליך תכנון יעיל המלווה בצמצום ביורוקרטיה ומתן היתרי בנייה. 

בעקבות ההסכם, יוקמו שכונות חדשות בבית שאן, יתאפשר עיבוי המרקם הקיים לצד גיוון עירוני, שיפור התשתיות הקיימות בעיר, הבטחת מבני ציבור לצד הבטחת רווחת חיים גבוהה לתושבים, בקצב שיווק ובנייה מהירים על ידי העירייה. ההסכם מבטיח כי יוקצו לרשות העירייה כלל המשאבים הנדרשים לקידום הבנייה החדשה וקליטת התושבים החדשים בצורה המיטבית.

לדברי גולדקנופף, "הקמת שכונות חדשות ושדרוג האזורים הוותיקים ישפרו באופן מהותי את חייהם של תושבי העיר, ויובילו לגידול משמעותי של האוכלוסייה ביישוב בעוד שנים אחדות. כחלק מהתוכנית, ייבנו 4,000 יחידות דיור, לצד 470 אלף מ"ר שטחי תעסוקה ומסחר ומבני ציבור".

השר גם התייחס לסוגיית ההיערכות לרעידת אדמה ביחס לדיור הציבורי בבית שאן, והוסיף כי, "ביחד עם ראש העיר, סיירתי גם באזורים שבהם יש דיור ציבורי, ועדכנתי אותו על הפעילות המתבצעת במשרד לחיזוק המבנים האלה מפני רעידות אדמה. בדיון החירום שקיימתי לפני כשלושה שבועות, הנחיתי את גורמי המקצוע במשרד לפעול באופן אינטנסיבי כדי להשלים את החיזוקים הנדרשים לשם".

ראש העיר בית שאן, ז'קי לוי, אמר כי, "לא בכל יום זוכה עיר בישראל להסכם ותקציבים שכמעט מכפילים את אוכלוסייתה בתוך שנים אחדות. זו בשורה חשובה קודם כל לזוגות הצעירים שלנו, לצד תקציבים משמעותיים לפיתוח העיר, כולל השכונות הוותיקות״.
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:בית שאןיצחק גולדקנופףהסכם פיתוח
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...