הוועדה המחוזית צפון אישרה להפקדה תוכנית לשכונה חדשה בסח'נין

השכונה החדשה, שתוקם בדרום העיר, למרגלות תל מורסאן, תכלול 630 יחידות דיור, שטחים למבני ציבור, שטחי מסחר ושטחים פתוחים, תשתרע על שטח כ-200 דונם. מ-2016 לא אושרה תוכנית בסדר גודל כזה בעיר

שיתוף הכתבה
סח'נין (By קמיליה בדארנה, CC BY 2.5, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=18244512)סח'נין (By קמיליה בדארנה, CC BY 2.5, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=18244512)

שכונה חדשה תוקם בסח'נין: הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה צפון, בראשות ערן ניצן, אישרה להפקדה תוכנית להקמת שכונת מגורים חדשה בעיר. התוכנית כוללת 630 יחידות דיור, שטחים למבני ציבור, שטחי מסחר ושטחים פתוחים. התוכנית היא על שטח כולל של כ-200 דונם, והיא ממוקמת בדרום העיר, למרגלות תל מורסאן. 

התוכנית, שהוגשה על ידי הוועדה המקומית לב הגליל, ביוזמת עיריית סח'נין, כוללת כאמור הקמת 630 יחידות דיור שייבנו במבני מגורים של בני חמש עד קומות, שחלקם ישולבו בשטחי מסחר בקומות הקרקע. התוכנית מציעה סוגי בינוי שונים, תוך התחשבות בתנאים הטופוגרפיים והנופיים של המתחם. בנוסף, התוכנית כוללת חיבור אל שטחי היער הסמוך באמצעות טיילת, שבילי הליכה ושבילי אופניים, כל זאת בתיאום עם קק"ל. התוכנית נערכה על ידי צוות התכנון בראשות אדר' חאכם דביאת. הפעם האחרונה שבה אושרה בנייה בהיקף כזה בעיר היתה ב-2016, אז אושרה הקמת 480 יחידות דיור.

מתכננת מחוז צפון במינהל התכנון, דקלה עדי פרץ, אמרה כי "התוכנית, שקודמה על ידי העירייה, היא בשורה חשובה לתושבי סח'נין. התוכנית תיתן פתרונות מגוונים ואיכותיים למחוסרי דיור – יחידות דיור בגדלים שונים, בסמיכות ליער בתל מורסאן, וכוללת רחוב מעורב שימושים בציר מרכזי שמוביל למרכז העיר".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:סח'ניןהוועדה המחוזית לתכנון ובנייה מחוז צפוןערן ניצןדקלה עדי פרץ
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...