עם נכסים בשווי של 1.2 מיליארד ש' - אגד במו"מ להכנסת ריאליטי כשותפה

כך מאשרת היום בעלת השליטה באגד קיסטון בדיווח לבורסה. על פי הדיווח, שיעור השותפות הנדון של ריאליטי הוא 25%, ובין הצדדים נחתמה התחייבות להימנעות ממו"מ. אגד מחזיקה בנכסים בהיקף של 380 אלף מ"ר ב-20 ערים

שיתוף הכתבה
אוהד רוזן, שותף מנהל בקרן ריאליטי (יח"צ)אוהד רוזן, שותף מנהל בקרן ריאליטי (יח"צ)

חברת אגד במשא ומתן להכנסת קרן הנדל"ן ריאליטי כשותפה בשיעור של 25% בנכסי הנדל"ן שלה. כך אישרה לפני זמן קצר קיסטון בעלת השליטה באגד (49%) בדיווח לבורסה, בעקבות חשיפת המגעים מוקדם יותר היום (ג') ב"כלכליסט". לאגד נכסים בהיקף כ-380 אלף מ"ר בכ- 20 ערים בישראל המשמשים אותה לצרכים תפעוליים, ובעלי פוטנציאל להשבחה.  על פי הדיווח, מוערך שווי הנכסים הכולל של החברה בכ-1.2 מיליארד שקלים. לנוכח השלב הראשוני של המגעים בין הצדדים, אין כל וודאות שאלו יבשילו לכלל הסכם מחייב.

קיסטון, בבעלות רוני בירם, גיל דויטש ובניהולו של המנכ"ל נבות בר, דיווחה כי  כחלק מפעילויות ההשבחה השונות שמקדמת אגד נדל"ן, היא החלה במשא ומתן ראשוני עם ריאליטי קרן השקעות בנדל"ן - בהובלת מיקי ורדי, אוהד רוזן ואסף ורדי, המתמחה בהשבחת נדל"ן, כדי שזו תיכנס כשותפה בנדל"ן בשיעור של כ- 25%.

לפי הדיווח, נחתמה התחייבות "no-shop", כלומר התחייבות להימנעות מניהול משא ומתן,  מצד אגד לטובת ריאליטי, לפי שווי לכלל הנדל"ן התואם הערכות קודמות של החברה. כמו כן קיסטון מדווחת כי החל תהליך של בדיקת נאותות של הנדל"ן מצד ריאליטי. אולם, נכון למועד דיווח זה, טרם סוכם בין הצדדים מבנה העסקה, ואילו נכסים מתוך הנדל"ן ייכללו בעסקה, מהו היקף הזכויות שתרכוש "ריאליטי" ומהי התמורה בעסקה.

ביולי בשנה שעברה קיסטון רכשה כ-60% מחברת אגד תמורת כ-2.8 מיליארד שקל במסגרת שותפות יחד עם קרן המורים והגננות. קיסטון היא השותף הכללי המחזיק ב–78% מהשותפות וקרן הגננות והמורים מחזיקה בכ–22%. אגד נרכשה לפי שווי של כ-4.77 מיליארד שקל ומאז עלה השווי ל-5 מיליארד שקל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קרן ריאליטיאוהד רוזןאגדרוני בירםגיל דויטשקיסטון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...