תא״ל (מיל׳) יגאל סלוביק מונה למנכ"ל התאחדות הקבלנים בוני הארץ

בחמש השנים האחרונות כיהן סלוביק כסגן ראש המטה לביטחון לאומי, ולאחר מכן כמנכ״ל משרד החינוך. בתקופת שירותו הצבאי מילא סלוביק שורת תפקידי פיקוד ומטה בצה"ל, בהם קצין שריון ראשי, ראש חטיבת משאבי אנוש בזרוע היבשה ודירקטור בדירקטוריון חבר

שיתוף הכתבה
יגאל סלוביק (התאחדות בוני הארץ)יגאל סלוביק (התאחדות בוני הארץ)

תא״ל (מיל׳) יגאל סלוביק מונה למנכ"ל התאחדות הקבלנים בוני הארץ. הוא מחליף בתפקיד את המנכ"ל היוצא, אמנון מרחב, שמונה באחרונה למנכ"ל משרד הכלכלה.
 
בחמש השנים האחרונות כיהן סלוביק כסגן ראש המטה לביטחון לאומי (המל"ל),ולאחר מכן כיהן כמנכ״ל משרד החינוך. בתקופת שירותו הצבאי מילא סלוביק שורת תפקידי פיקוד ומטה בצה"ל, בהם קצין שריון ראשי, ראש חטיבת משאבי אנוש בזרוע היבשה ודירקטור בדירקטוריון ארגון חבר. סלוביק הוא בעל תואר בוגר במינהל עסקים ומשאבי אנוש מאוניברסיטת בן גוריון, תואר M.A בלימודי ביטחון ומדעי המדינה מאוניברסיטת חיפה ובוגר המכללה לביטחון לאומי.
 
נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ, ראול סרוגו, מסר: "אני שמח על החלטת יגאל סלוביק לקבל עליו את המשימה הלא פשוטה של ניהול התאחדות הקבלנים בוני הארץ. ניסיונו העשיר בניהול מערכות מורכבות ומרובות משימות בתקופות אי ודאות, תוך תמיכה וקידום יוזמות שינוי והתחדשות, הן מצרך נדיר שנדרש כעת לענף הבנייה והתשתיות, שנמצא שוב על פרשת דרכים וצפוי להתמודדויות לא פשוטות בשנים הקרובות. אני מאחל לו ולענף שלנו הצלחה גדולה. כמו כן, אני מבקש להודות לאמנון מרחב על ארבע שנים נפלאות של ניהול ההתאחדות, ועל השפעתו המכרעת על ענף הבנייה והתשתיות, ומאחל לו הצלחה בתפקידו כמנכ״ל משרד הכלכלה".
 
סלוביק מסר כי, "אני מודה לנשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ, ראול סרוגו, ולוועדת הנשיאות של ההתאחדות על הבחירה בי לתפקיד המאתגר. אני רואה בענף הבנייה ענף מרכזי בעיצוב עתיד מדינת ישראל, הכלכלה והחברה הישראליות, ומודע לאתגר הגדול ולשליחות הלאומית שתפקיד זה טומן בחובו".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ראול סרוגואמנון מרחבהתאחדות בוני הארץיגאל סלוביק
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...