בלי דמי משלוח: מגמת קניות האונליין מגיעה לשוק הנדל"ן

לראשונה בישראל, ייערך השבוע כנס מכירות וירטואלי, במסגרתו יוכלו המשתתפים לשריין לעצמם דירה בפרויקט חדש בלב בת-ים, מבלי שיצטרכו לקום מהספה

שיתוף הכתבה
מערכת “Dreams” – שפותחה על ידי חברת bmby (קרדיט: במבי)מערכת “Dreams” – שפותחה על ידי חברת bmby (קרדיט: במבי)

פרויקט המגורים "גרינסייד" ממוקם בצפון-מזרח בת-ים, סמוך למוזיאון בת ים לאמנות ולהיכל התרבות, בליבו של אזור הנקרא על ידי הרשות "קריית התרבות". הפרויקט מתפרס לאורכו של פארק ירוק, המקנה לו צביון ואווירה קיבוצית, ובהתאם לכך ייבנו במסגרתו מאות דירות בבנייני בוטיק מעוצבים ולא במגדלים, כמקובל היום ברוב אזורי הביקוש. אך האופי השלו והשקט של הפרויקט, בלב גוש דן הצפוף, הוא לא הדבר היחידי שמייחד אותו.

לאחר שלב ה-PRE-SALE הראשון, בו נמכרו כ-150 דירות בפרויקט, החליטו יזמיות הפרויקט, חברת טובול-ברוקס דניאל, להציע כמות נוספת של דירות במחירי PRE-SALE, אך הפעם בדרך קצת פחות שגרתית.

לקנות דירה בלי לצאת מהבית
לראשונה בישראל, עורכות החברות יום מכירות וירטואלי אונליין, המאפשר לרוכשים לקבל מידע מלא על הפרויקט, לערוך סיור חווייתי בדירות ואף לשריין לעצמם דירה - בלי לצאת מהבית. הדבר מתאפשר באמצעות טכנולוגיה חדשה – מערכת “Dreams” – שפותחה על ידי חברת bmby הישראלית.
באמצעות המערכת, הצופים משתמשים בהדמיה מפורטת ומדויקת של הפרויקט וסביבתו, ממש כאילו ביקרו במקום בעצמם. המערכת מאפשרת לראות במדויק את סביבת הפרויקט, את צירי התנועה הסובבים אותו ואת נקודות העניין הסמוכות לו, כגון מבני ציבור, פנאי ותרבות. בנוסף, ניתן לבחור כל דירה בפרויקט ולהיכנס לסיור וירטואלי בתוכה, המשקף תמונה מלאה ומדויקת עד לרמת הנוף האמיתי שישתקף מכל חלון או מרפסת.

האירוע יתקיים ביום רביעי, ה-15/2/2023 בשעה 20:30, והוא מוגבל ל-200 מוזמנים. במסגרתו, תציע החברה לרוכשים הפוטנציאליים דירות 2 חדרים במרחק דקות ספורות מתל אביב, בפחות מ-2 מיליון ש"ח, ודירות 4 חדרים החל מ-2.7 מיליון ש"ח. בנוסף, יוצעו תוכניות מימון ייחודיות שנתפרו במיוחד למשתתפי האירוע.

כלל הדירות בפרויקט מצוידות במערכת מיזוג דירתי וכוללות מרפסת, חניה ומחסן, כאשר לצד דירות בנות 2-4 חדרים ישנם גם פנטהאוזים ומיני פנטהאוזים בעלי מרפסות גדולות ופנורמיות.

חיסכון משמעותי לכל הצדדים

חברת טובול- ברוקס דניאל מבטיחה כי זוהי סנונית ראשונה המבשרת אביב גדול. מעתה, יוכלו לקוחות החברה לקיים פגישות ולהתעניין בדירות, גם באופן שוטף, באמצעות מערכת “Dreams” . הדבר יאפשר לרוכשים לחסוך זמן יקר ו"לדלג" על הגעה פיזית לאתרי מכירות לא רלוונטיים ולבצע את הסינון הראשוני בנוחות, בביתם. לאחר שריון הדירה ואישור המחיר, יוזמנו הלקוחות למפגש במשרדי החברה, יקבלו את החוזה לידיהם ויוכלו להתקדם בתהליך המימון והרכישה.

לדברי חברת bmby, מדובר במגמה הולכת ומתפתחת, וכבר היום עוברים אנשי המכירות בתחום הנדל"ן הכשרות מקצועיות על מנת להתאים את התנהלותם לעידן הווירטואלי. מהחברה נמסר: "אנו שמחים שחברת טובול- ברוקס דניאל הצטרפה גם היא למשפחת לקוחות Dreams בארץ ובעולם. הניסיון שלנו, כבית תוכנה מוביל ועתיר ניסיון בעולמות הנדל"ן, מאפשר לנו להעניק ללקוחותינו מגוון שירותי ניהול לקוחות ומתעניינים באמצעות מערכת ה-CRM שלנו, כאשר גולת הכותרת היא מערכת Dreams.

המערכת מאפשרת ליזם להציג את הדירות, הפרויקט והסביבה מבלי שהלקוח יצטרך להגיע פיזית לפגישת היכרות ראשונה, באמצעות יציאה מוקדמת למכירות PRE-SALE ותוך חיסכון של מאות אלפי שקלים ואף יותר מכך, בעלויות שיווק הפרויקט, ההפקה, הדפוס והפרסום.

אנו מאחלים הצלחה במכירות ליזמי הפרויקט ומודים להם על ההזדמנות שניתנה לנו באמצעותם, ובאמצעות עשרות רבות של לקוחות נוספים שכבר רכשו את מערכת Dreams על כלל מרכיביה, להביא את כלי השיווק והמכירה החדשים של 2023 לקדמת הבמה".

לסיור וירטואלי בפרויקט באמצעות מערכת Dreams, הקליקו כאן

לפרטים נוספים ולשריון מקומכם ביריד המכירות הוירטואלי הקליקו כאן ומלאו את פרטיכם.

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:במביגרינסייד בת יםdreams by bmbyיריד דירות וירטואלי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...