וילאר רוכשת קרקע בעתלית להקמת 139 יחידות דיור - תמורת 151 מיליון שקל

העלויות הנוספות של העסקה, בהן מס הרכישה, יהיו בהיקף של יותר מ-5 מיליון שקל. ההסכם לרכישת הקרקע, ששטחה 21.2 דונמים, נחתם באמצעות החברה הבת וילאר כרמל

שיתוף הכתבה
עתלית (By Oyoyoy - Own work, CC BY-SA 3.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=14919966)עתלית (By Oyoyoy - Own work, CC BY-SA 3.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=14919966)

וילאר אינטרנשיונל , המתמחה בעיקר במבני תעשייה ולוגיסטיקה, הודיעה היום (ב') לבורסה שאתמול השלימה את התקשרותה, באמצעות החברה הבת וילאר כרמל, בהסכמים עם צדדים שלישיים פרטיים לרכישת מלוא זכויות הבעלות בחטיבת קרקע בשטח של 21.2 דונמים, בעתלית, שבתחום המועצה האזורית חוף הכרמל. בתמורה לרכישת המקרקעין, תשלם החברה, שבאחרונה עברה לשליטת מיכל טיסר (אלמנתו של המנכ"ל ובעל השליטה לשעבר, יעקב טיסר),כ-151.2 מיליון שקל. בנוסף, בגין רכישת המקרקעין צפויה החברה לשלם מס רכישה בהיקף של כ-9.1 מיליון שקל, וכן עלויות עסקה נוספות בסך של כ-2.3 מיליון שקל. את בעלי הקרקע ייצגו עורכי הדין מרב גלבוע ורומן צ'רני, ממחלקת המקרקעין במשרד ש.פרידמן אברמזון ושות'.

בקרקע מתוכננות להקמה, על בסיס התב"ע הקיימת, 139 יחידות דיור בתמהיל משולב של בתים צמודי קרקע, דופלקסים, דירות צמודות קרקע, ביניים וגג במבנים בני שלוש קומות, ודירות בבנייה רוויה של ארבע קומות. וילאר מציינת כי הרשות המקומית עדיין לא ביצעה את עבודות הפיתוח במקרקעין. ההכנסות הצפויות לחברה ממכירת הדירות בפרויקט מוערכות בכ-390 מיליון שקל לפני מע"מ. עלות ההקמה הכוללת לפרויקט מוערכת ב-345 מיליון שקל, והרווח הכולל הצפוי לפרויקט, לפני מס, מוערך ב-45 מיליון שקל.

וילאר תממן את הרכישה ממקורותיה העצמיים, או באמצעות הנפקת סדרה חדשה של אג"ח, או באמצעות מימון בנקאי. החברה מסייגת כי המידע מבוסס על הערכות החברה, ועל הנתונים שבידי החברה נכון לתאריך הדיווח. לטענתה, הכנסות והוצאות החברה בגין הפרויקט עשויות להיות שונות בפועל באופן מהותי, בין היתר לאור התייקרויות בעלויות הבנייה, עיכובים בהשלמת עבודות הפיתוח על ידי הרשות המקומית, התמשכות השגת אישורים וגורמים נוספים שאינם בשליטת החברה.
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שלמה טיסרוילאר אינטרנשיונלמיכל טיסרוילאר כרמלעתלית
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...