הרבור גרופ תרכוש 40% מקרוויל תמורת 28 מיליון שקל

זו ההשקעה ראשונה של הרבור גרופ בחברת לוגיסטיקה ישראלית, והיא נעשתה לפי שווי של 71 מיליון שקל לחברת הנדל"ן ללוגיסטיקה. קרוויל הקימה ומקימה 11 פרויקטים בהיקף של 150 אלף מ"ר, ובהיקף ייזום וניהול של 1.5 מיליארד שקל

שיתוף הכתבה
הבעלים של קרוויל, אריק לדרמן (מאיה לוזון)הבעלים של קרוויל, אריק לדרמן (מאיה לוזון)

חברת הנדל"ן ללוגיסטיקה קרוויל, שבבעלות האדריכל אריק לדרמן ובניהולו של יונתן פלמן, דיווחה כי קרן השקעות הנדל"ן האמריקאית-ישראלית הרבור גרופ אינטרנשיונל רכשה 40% ממניות החברה, תמורת השקעה של 28 מיליון שקל, לפי שווי של 71 מיליון שקל. מדובר בהשקעה הראשונה של הרבור גרופ בחברת לוגיסטיקה בישראל. בנקאי ההשקעות בעסקה הם מור לנגרמן. שיתוף הפעולה בין קרוויל להרבור גרופ החל לפני כשנה, כשהקרן השקיעה בשני פרויקטים לוגיסטיים בניהול קרוויל בצומת מסמיה (ראם) ובקריית אתא. 

קרוויל פעילה בתחום הנדל"ן מזה כ-20 שנה, ועוסקת בייזום ובניהול פרויקטים בתחום הלוגיסטיקה והתעשייה הקלה, לצד שיתופי פעולה עם חברות נדל"ן וגופים פיננסיים גדולים. בין היתר, מקדמת קרוויל כיום פרויקט לוגיסטי עם רוטשטיין, בנשר ופרויקט לוגיסטי נוסף עם מנרב נדל"ן מקבוצת מנרב במבוא כרמל. קרוויל הקימה ומנהלת הקמה של 11 פרויקטים של נדל"ן, מהם תשעה מרכזים לוגיסטיים (מרלו"גים) בפריסה ארצית מפארק התעסוקה עידן הנגב בדרום ועד קריית אתא בצפון, בהיקף כולל של כ-150 אלף מ"ר ובהיקף ייזום וניהול של כ-1.5 מיליארד שקל. פרויקט נוסף של החברה הוא שותפות קריית גת לוגיסטיקס, שתקים מרלו"ג ענק בעיר הדרומית.

הדמיה של המרכז הלוגיסטי של קרוויל בנשר (טוטם הדמיה ואנימציה)הדמיה של המרכז הלוגיסטי של קרוויל בנשר (טוטם הדמיה ואנימציה)

הרבור גרופ היא קרן בינלאומית המנהלת נכסים בהיקף של כ-20 מיליארד דולר ופועלת בשיתופי פעולה עם גופים מוסדיים כמו כלל ביטוח, מנורה מבטחים, קרן הפנסיה עמיתים ועוד. תיק ההשקעות של הרבור גרופ מורכב מכ-60 אלף יחידות דיור, כ-500 אלף מ"ר משרדים ומסחר וכ-3 מיליארד דולר תיקי הלוואות. ב-2020 ביצעה הקרן את אחת העסקות הגדולות בארה"ב בתחום המולטי פמילי, להערכת גורמים בענף, כשרכשה 35 מקבצי דיור תמורת 1.85 מיליארד דולר. בנקאי ההשקעות בעסקה הם מור לנגרמן.

לדברי לדרמן, "ההשקעה של הרבור היא המשך טבעי של שיתוף הפעולה שנרקם בין החברות, ומהווה עבורנו צעד משמעותי שיאפשר את העמקת המעורבות וההשקעה שלנו בשוק המרלו"גים בישראל".

לדברי מנכ"ל הרבור גרופ ישראל, ג'יי צביבל, "אנו בטוחים ששיתוף הפעולה בינינו יהפוך את קרוויל לשחקן משמעותי ומוביל בשוק הלוגיסטיקה בארץ".
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ג'יי צביבלהרבור גרופקרווילאריק לדרמןיונתן פלמן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...