רן בן אברהם מונה ליו"ר צמח המרמן

הוא יחליף בתפקיד את אביו, מייסד החברה והיו"ר אבי בן אברהם, שהלך לעולמו לפני כחודש, ויחל לכהן בתפקיד ב-1 בינואר. רן בן אברהם שימש בשבע השנים האחרונות משנה למנכ"ל צמח המרמן

שיתוף הכתבה
רן בן אברהם (ינאי אלפסי)רן בן אברהם (ינאי אלפסי)

רן בן אברהם מונה ליו"ר צמח המרמן הבורסאית’ כך דיווחה החברה לבורסה. בן אברהם יחליף בתפקיד את אביו, אבי בן אברהם ז"ל, מייסד חברת הבנייה והיו"ר, שהלך לעולמו מוקדם יותר החודש, ויחל לכהן מ-1 בינואר 2023.
 
בן אברהם הבן הוא מבעלי השליטה בחברה מיום היווסדה, שימש בשבע השנים האחרונות משנה למנכ"ל ייזום של צמח המרמן לצד המנכ"ל חיים פייגלין, שימשיך בתפקידו. בתפקידו הקודם בחברה הוא שימש סמנכ"ל השיווק והייזום. בן אברהם (53) הוא בעל תואר ראשון במינהל עסקים והנדסאי תעשייה וניהול. הוא בעל ניסיון של כ-30 שנה בענף הנדל"ן הישראלי, ובין היתר הוביל עם פייגלין את הנפקת החברה ב-2007, ואת הכנסת החברה לתחום ההתחדשות העירונית.
 
רן בן אברהם מסר כי "אני גאה להמשיך את דרכו של אבי ז"ל בחברה, לאחר עבודה משותפת של 30 שנה, ועם המנכ"ל חיים פייגלין נמשיך להצעיד את החברה בהצלחה קדימה בשוק הנדל"ן הישראלי".
 
מייסד החברה אבי בן אברהם הלך לעולמו ב-6 בדצמבר בגיל 86. בן אברהם האב היה מהנדס בניין בהכשרתו, והיה פעיל בתחום הבנייה והיזמות בישראל במשך כ-60 שנה. ב-1969 הצטרף לחברת הבנייה המשפחתית צבי המרמן, שייסד חותנו, ובהמשך ניהל אותה. בן אברהם, מהנדס בניין בהכשרתו, היה פעיל בתחום הבנייה והיזמות בישראל במשך כ-60 שנה. בשנות ה-60 של המאה הקודמת שימש מהנדס ראשי בחברת הבנייה שבנתה את הטכניון בחיפה, ולאחר מכן הועסק בתכנון מחנות צה"ל עבור משרד הביטחון. ב-1997 חברה משפחת בן אברהם לצמח תשתית בניהולו של חיים פייגלין, ויחד הן הקימו את צמח המרמן .
 
מניות החברה נסחרות בבורסה בתל אביב לפי שווי של כ-523 מיליון שקל. החברה עוסקת בייזום וביצוע פרויקטים. החברה מחזיקה ב-50% בחברת הביצוע סיון ביצוע , ומבצעת פרויקטים לחברות במשק הישראלי, בשיטת Turn-Key. מ-2018 פתחה החברה זרוע פעילות נוספת של נדל"ן מניב להשקעה, וכן מחלקת התחדשות עירונית . נכון להיום, החברה נמצאת בשלבי ייזום, תכנון וביצוע של 29 פרויקטים ביזמות וביצוע, הכוללים 5,155 יחידות דיור וכ-40 אלף מ"ר שטחי מסחר ומשרדים. כמו כן, מעורבת החברה ב-17 פרויקטים בפרישה ארצית, בהיקף כולל של 4,445 יחידות דיור, בהתחדשות עירונית.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:צמח המרמןאבי בן אברהםרן בן אברהםחיים פייגלין
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...