הסכם בין המדינה לסוכנות היהודית: ייבנו 3,000 יח"ד לקשישים זכאי דיור ציבורי

משרדי האוצר והשיכון חתמו על הסכם עם הסוכנות היהודית להקמת בתי דיור מוגן ציבורי, שינוהלו על ידי עמיגור. בשלב הראשון ייבנו 1,500 יחידות דיור, בין השאר בתל אביב, באר שבע, רעננה, חדרה ולוד

שיתוף הכתבה
דיור מוגן של עמיגור בכפר סבא (מאת יפעת מועלם- עובדת עמיגור - עמיגור, CC BY-SA 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=69888289)דיור מוגן של עמיגור בכפר סבא (מאת יפעת מועלם- עובדת עמיגור - עמיגור, CC BY-SA 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=69888289)

בתום עבודת מטה של משרד האוצר, משרד הבינוי והשיכון והסוכנות היהודית, חתמו הצדדים על הסכם להגדלת מלאי הדיור הציבורי בפרויקט משותף לממשלה ולסוכנות. על פי ההסכם, ייבנו בשלב הראשון 1,500 יחידות דיור המיועדות לקשישים הזכאים לדיור ציבורי, ובהמשך ניתן יהיה להגדיל את ההסכם ב-1,500 יחידות דיור נוספות.
 
במשרד השיכון אומרים שההסכם הזה הוא המשך ישיר של הסכם דומה שנחתם עם הסוכנות היהודית ב-2016, שבמסגרתו נבנו כ-/2,650 יחידות דיור. על פי ההסכם, הדירות, שייבנו בפרישה ארצית, ינוהלו על ידי הסוכנות היהודית באמצעות עמיגור, תוך מתן שירותים חברתיים ודאגה לרווחת הדיירים. בתי הדיור המוגן ימוקמו בפריסה ארצית במגוון ערים, בהן נוף הגליל, באר שבע, נתיבות, רעננה, חדרה, לוד, תל אביב ועוד.
 
שר האוצר, אביגדור ליברמן, אמר כי "ההסכם כלכלי וכדאי למדינה ולסוכנות". שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין, הוסיף כי, "ההסכם הוא צעד חשוב להגדלת המלאי לדיור הציבורי. קשישים נזקקים הם האוכלוסייה החלשה ביותר בישראל, והם מהווים כשני שלישים מהממתינים לדיור ציבורי, ולכן הפרויקט החדש עם הסוכנות ועמיגור הוא צעד חברתי מהמדרגה הראשונה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:משרד הבינוי והשיכוןמשרד האוצרדיור ציבורידיור מוגןהסוכנות היהודיתעמיגוראביגדור ליברמןזאב אלקין
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...