מחר תיפתח ההרשמה להגרלת דירה בהנחה, בין היישובים: ירושלים, אשדוד ויהוד

6,000 דירות יוגרלו ב-13 יישובים. ההגרלה תיסגר ביום ראשון והתוצאות צפויות להתפרסם בינואר. ניתן להירשם לשלוש ערים שונות ולכל ההגרלות בערים אלו

שיתוף הכתבה
שר הבינוי והשיכון זאב אלקין ((פוטו מרסלו) שר הבינוי והשיכון זאב אלקין ((פוטו מרסלו)

משרד הבינוי והשיכון ורשות מקרקעי ישראל מודיעים כי ההרשמה להגרלה הרביעית של דירה בהנחה  (בכ-20% ממחיר השוק)  תיפתח מחר בבוקר (ד') ותיסגר ביום ראשון, 8.1.2023 ב- 23:59. בהגרלה יוגרלו כ-6,000 יחידות דיור ברחבי הארץ ב-13 יישובים: ירושלים, אשדוד, חיפה, יהוד-מונסון, רמלה, קדימה צורן, אופקים, שדרות, נהריה, נוף הגליל, אלקנה, קרני שומרון ועמנואל. הזכאים להירשם הם כל חסרי הדירה בעלי אישור זכאות בתוקף.  באפשרות הזכאים להירשם לשלוש ערים, ולכלל ההגרלות בערים אלו. תוצאות ההגרלה צפויות להימסר לזוכים בחודש ינואר. 

כדי להירשם להגרלות יש להנפיק אישור זכאות. ניתן להנפיק את האישור באופן מקוון דרך אתר התוכנית. מי שלא יכול להירשם באופן מקוון יכול להירשם מרחוק באמצעות טפסים מקוונים באתרי החברות או דרך מוקדי השירות של חברות ההרשמה לסיוע בדיור. עלות הנפקת אישור הזכאות לתוכניות של "דירה בהנחה" – 240 שקל. הליך ההנפקה אורך עד 10 ימים, והאישור תקף לשנה.

האפשרות להנפיק אישור זכאות תהיה פתוחה עד ליום ראשון 1.1.23, ולאחר מכן לא תתאפשר הנפקה עד לסגירת ההרשמה להגרלה.  רשימת הערים ומספר יחידות הדיור אינם סופים ועלולים להשתנות.

לדברי שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין: ״במקביל לצעדים להרחבה דרמטית של מספר השיווקיים ל-100,000 בשנה שהגענו אליהם בשנים 2021-2022, היה ברור לנו שחייבים להחזיר גם את תוכניות הדיור בהנחה לזוגות הצעירים שיתנו להם אפשרות לרכוש דירה כבר עכשיו, בהנחה של מאות אלפי שקלים על חשבון המדינה. לאחר הפסקה של שנתיים, החזרנו את ההגרלות של משרד הבינוי והשיכון , ובמהלך השנה הזו,  כמעט 30,000 משפחות יכולת לקנות דירה בהנחה משמעותית על חשבון המדינה. בשנה הבאה בעקבות התוכניות שהותנעו בחודשים האחרונים משרד הבינוי והשיכון יצליח לייצר עוד 45,000 דירות בהנחה, זאת בהנחה ששר הבינוי והשיכון החדש לא יעצור זאת. למעשה,  בשנים 22-23 כ-75,000 זוגות צעירים מתוך סך של כ- 120,000 שמשתתפים בהגרלות יקבלו את היכולת לקנות דירה בהנחה״.

מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון , אביעד פרידמן, הוסיף: "עם תחילת השנה האזרחית החדשה אלפי משקי בית נוספים יזכו לרכוש דירה בהנחה משמעותית, ולהתחיל את 2023 ברגל ימין. ההגרלה הקרובה הינה המשך ישיר לכלל הצעדים והמהלכים שקידם המשרד בתקופה האחרונה ביניהם: שבירת שיאים בהתחלות הבנייה ובמספר השיווקים שנה שניה ברצף, מדובר בנתונים שלא נראו שנים ארוכות בענף הנדלן, קידום מכרזים בדיור להשכרה ארוכת טווח, הסרת חסמים מול רשויות מקומיות וחתימה עימן על הסכמי גג. אני יודע כי העבודה עוד רבה, אבל אני יכול לומר בבטחה שהתהליכים שעשינו וקידמנו בתקופה האחרונה ישאו פרי כבר בתקופה הקרובה".

ליצירת קשר עם חברות ההרשמה: אלונים *2850 , מילגם *6078 , עמידר *6266


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלמשרד הבינוי והשיכוןמחיר הנחה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...