האדריכל דן קינן נבחר למתכנן מחוז ירושלים במינהל התכנון

קינן כיהן בארבע השנים האחרונות כסגן מתכננת מחוז ירושלים, ושימש כמ"מ מתכננת המחוז בוועדות התכנון השונות.

שיתוף הכתבה
דן קינן (מנהל התכנון)דן קינן (מנהל התכנון)

האדריכל דן קינן נבחר למתכנן מחוז ירושלים במינהל התכנון. הבחירה נעשתה לאחר מכרז פומבי שנערך על ידי ועדת מכרזים בינמשרדית של נציבות שירות המדינה.

קינן כיהן בארבע השנים האחרונות כסגן מתכננת מחוז ירושלים של שירה תלמי-באבאי, שמונתה לאחרונה ליו"ר הוועדה המחוזית. כסגן מתכננת המחוז שימש קינן כמ"מ מתכננת המחוז בוועדות התכנון השונות; ליווה באופן שוטף את מתכננת המחוז בממשק עם שותפים שונים במחוז, בהם  רשות מקרקעי ישראל (רמ"י),עיריית ירושלים, משרד הבינוי והשיכון , הרשות לפיתוח ירושלים, חברת עדן וכיו"ב; ניהל את עבודת הלשכה האחראית על קידום של כ-300 תוכניות (מבין כ-850 המקודמות לערך בלשכה) ובפרט תוכניות התחדשות עירונית , קידם מסמכי מדיניות שונים, והכנה וקידום של התוכנית האסטרטגית של המחוז לשנת 2040.

קינן (48) הוא בוגר B.ARCH בארכיטקטורה B.ARCH מהאקדמיה ולאמנות ועיצוב בצלאל, ובוגר BA בהיסטוריה כללית ומינהל עסקים באוניברסיטה העברית.

לאחרונה הודיע מנכ"ל מינהל התכנון , רפי אלמליח, על הקמת אגף להתחדשות עירונית במינהל התכנון. במסגרת פעילות האגף החדש, מינהל התכנון יהפוך לגוף יוזם ויקדם תוכניות התחדשות עירונית רחבות היקף של אלפי יחידות דיור - במקום בבניינים בודדים.  בהתאם לכך, מקודמות כיום במחוז ירושלים כ-65 תוכניות להתחדשות עירונית הכוללת תוספת של כ-15,000 יחידות דיור.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מנהל התכנוןרפי אלמליחירושליםשירה תלמי באבאידן קינןמחוז ירושלים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...